Ik hoop zelf op John. Kan beter zingen, beter acteren. Ben toch bang dat het Freek gaat worden, na al die uithalen van vannavond.
Het maakt mij niet uit, vind ze allebei goed,maar het word toch Freek.
Wat ik wel een beetje zonde vind is dat ik nou vanavond op drie zenders (en net ook, voor dat reunieprogramma begon gewoon op NL 1 dus….) een reclame voor LM heb gezien met Freek vrij prominent meerdere keren in beeld.Beetje oneerlijk
Ik hoop ook op John. Toch jamer dat het programma voor de tweede keer niet is geslaagd in zijn opzet. Ook heb ik de workshops heel erg gemist. Vorig jaar mochten de Evita's nog weg werken met Roberto de Groot en Andrew Lloyd Webber. Ook stonden ze op het toneel van het Palladium Theatre in London. Nu alleen een liedje zingen in een sfeerloos lokaaltje met Lee Mead.
Wat ik me dan afvraag: Ik hoor (Lees ) overal mensen die zeggen dat ze hopen dat het John word maar dat het toch Freek word.Als zoveel mensen liever John zien, hoe kan het dan dat iedereen denkt dat het toch Freek word?
Is het omdat mensen die op zulke forums etc posten niet stemmen en bakvisjes wel? Of hoe kan het anders?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?