Uitslaf Finale Joseph

• Dave

Freek heeft gewonnen.

Wat vinden we ervan?

Ik wil Freek feliciteren, erg leuk voor hem.

Ik vond het leuk om te zien dat ze allebei hetzelfde nummer uit de show deden (Close every door). Zo kon je goed vergelijken.

Ik vond dat Freek dit goed deed. Ik vond ook dat John dit nog beter deed.

Een natuurlijke manier van zingen en spelen raakt mij meer.

De liedjes in de eerste show vond ik niet zo leuk. Dat lied uit Aida vind ik helemaal niet geschikt voor een spetterende finale, jammer. En dat lied van Freek vond ik echt vre-se-lijk, wat een geforceerde, hysterische ellende.

En dat hoeft helemaal niet bij dit lied, het kan wel degelijk mooi en indrukwekkend ingeleven tegelijk zijn, kijk naar Steve Balsamo. Dit was nu niet bepaald het geval.

Nogmaals, Close every door vond ik erg goed door beide heren.

En omdat Freek dus heeft laten zien dat hij het lied uit de show mooi kan ben ik wel tevreden, want hier gaat het om.

Aangezien de rest van de liedjes in de show “kinderen voor kinderen” niveau is, hoef ik niet bang te zijn voor veel geforceerde zaag vibrato “belt” mislukte noten, en blijft het lekker luchtig.

Het lied dat Freek zong nadat hij gewonnen had was ook leuk, lekker luchtig.

Het is alleen de bedoeling in dit lied een verhaal te vertellen tegen de kinderen die eromheen staan. Dus tegen de kinderen zingen, en amicaal een arm om ze heen.

Had ik graag John willen zien doen. Freek liep die kinderen bijna omver en heeft ze geen blik waardig gegund tijdnes het hele lied. Maar dat is hem vergeven zo vlak na de overwinning.

• Dave

UitslaG uiteraard.

• Vinaigre

Goed dat je het zelf opmerkt… ik wou je namelijk al fileren… :)

Maar ik kan ook met de uitslag leven, alhoewel ik John, zeker na vandaag, de meer geschiktere Jozef vind. Ik vond zijn ‘Close Every Door’ stukken beter dan die van Freek (die op zich ook niet slecht was.) Ik kreeg bij Freek meer het idee dat hij als een bang konijn in de koplampen van een naderende auto stond te staren, terwijl ik John veel meer uitstraling vond hebben.

Maar toch: Freek, proficiat… het is je gegund.

• Ad

Kom op zeg, na de allereerste (voor)ronde was toch al duidelijk hoe de vlag erbij hing. Kijk even wie in Engeland de show heeft gewonnen en zoek de 10 verschillen.

Maar goed ik ben na de eerste show eigenlijk al afgehaakt. Ik hoop echt dat dit soort programma nu tot het verleden behoren.

Ik denk dat ik het voorlopig maar met de (Engelstalige) filmversie doe.

• Remko

Ik wil Freek ook feliciteren maar ik was toch echt voor John. Freek zal het vast ook erg goed doen maar John vind ik aangenamer om naar te luisteren en te kijken.

Gisteren heb ik dan ook smsjes gestuurd om te stemmen op John. Wat ik raar vind is dat ik tijdens de show geen bevestiging kreeg. En vannacht kwamen die binnnen. Dan staat er in het smsje: Op Zoek Naar Joseph: U kunt nu niet mer stemmen, tijdens de uitzending hoort u wanneer u kunt stemmen. Graag tot dan! Avro. Nu vraag ik me af of mijn stem die ik echt tijdens de show heb gestuurd ook telt.

• Jolien

Remko! Ik had precies het zelfde.

Ik stuurde eerst om 21.00 uur een smsje, en ik kreeg gelijk iets terug!

Maar toen ik om 22.30 uur weer 4 smsjes stuurde, kreeg ik niets terug en ging er niets van mijn btg af. En een dik uur later kreeg ik smsjes dat er niet meer gestemd kon worden?

• eefje

Ik ga morgen naar les Mis en had lichtelijk gehoopt dat ik dan toch nog Freek zal zien. Maar datkanik wel vergeten. Wanneer heeft Freek, zonder dat iedereen het wist en ook hij zelf niet, zijn laatste voorstelling in Les Mis gespeeld???

• Vinaigre

En dat is nou een van de redenen waarom ik niet stem. Als ik jullie was zou ik deze sms-berichtjes bewaren en een aanklacht indienen…

• jan

`ik had precies hetzelfde!!! ik weet niet of het is meegeteld

• Jolien

Ook hoorde ik dat sommige mensen niet konden bellen!

Beetje vreemd.