Ik heb Chantal nog nooit horen zeggen dat ze een geweldige zangeres of actrice is. Het paste wel in de het rijtje van de rest van de commentaren.
Van Telegraaf.nl
AMSTERDAM - Chantal Janzen presenteerde de uitreiking van de Televizier-Ring en ze liet zich van haar meest humoristische kant zien… Grappige momenten in overvloed dus… Na het optreden van de zingende Fatima Moreira de Melo zei de blonde musical en tv-ster: „Wat kan ze hockeyen hè, die meid.” Ze had meteen de lachers op haar hand.
Het regende bekende Nederlanders tijdens het gala in Carré. Velen werden door Chantal even ’aangepakt’. Pia Douwes bijvoorbeeld werd gemoedelijk geattendeerd op haar wekelijks terugkerende decolleté bij Op zoek naar Joseph. „Ze zien er weer prachtig uit!” riep de blondine. Ook Frits Sissing, die dit jaar als presentator van het gala werd vervangen door Chantal omdat hij zelf was genomineerd, kreeg er –glimlachend- van langs. „Frits, neem jij dan mijn rol bij Tarzan over? Wordt wel moeilijk hoor, want ze hebben geen autocue in het theater!”
Aan zelfspot ontbrak het de blonde musicalster ook niet. „Goh, als u denkt, ’ik heb breedbeeld’, ik ben zes maanden in verwachting.”