'Wat kan ze hockeyen he, die meid?!'

• Meja

FF jullie mening hierover hoor! Wie heeft dit dit fragment afgelopen vrijdag gezien in dat Televizier Gala gebeuren? Ik kwam het tegen tijdens het zappen. Hoewel ik erg om Chantal's opmerking moest lachen, (die Fatima was ook niet om aan te horen!!) dacht ik toch aan iets met een ketel en een zwarte pot….

• Dave

Nou, toevallig dat je dit zegt!

Ik dacht precies hetzelfde!

Het lied was afgrijselijk en die meid kon niet zingen. Maar Chantal is nou zelf ook niet bepaald de beste zangeres….

Als ik die Fatima was, liep ik terug het podium op en zou ik door de microfoon zeggen; Wat kan ze presenteren he? Die meid…..

Ik ben blij dat ik tenminste nog ergens in uitblink….;)

• jannie

Ja..ik vond dat ze eigenlijk een beetje te ver ging..ze heeft de hele avond van die grapjes over anderen gemaakt.

Wie snapt trouwens chantals grap over de grote ogen van freek, wat zou komen doordat hij voor het eerst zo'n doosje vasthield..vond hem in ieder geval niet grappig!

• jawi

Ik vond het een leuke grap! Chantal zingt toch echt stukken beter dan Fatima, en daarbij, als Frits Sissing het had gezegd(onwaarschijnlijk, tenzij het op de autocue staat), dan had niemand zo gedacht.

Waarom is er niemand die dat arme kind verteld heeft dat ze zo slecht zingt. Zelfs de geluidsman kon er met heel veel extra galm niets aan doen…

• Polly

Ik heb Chantal nog nooit horen zeggen dat ze een geweldige zangeres of actrice is. Het paste wel in de het rijtje van de rest van de commentaren.

Van Telegraaf.nl

AMSTERDAM - Chantal Janzen presenteerde de uitreiking van de Televizier-Ring en ze liet zich van haar meest humoristische kant zien… Grappige momenten in overvloed dus… Na het optreden van de zingende Fatima Moreira de Melo zei de blonde musical en tv-ster: „Wat kan ze hockeyen hè, die meid.” Ze had meteen de lachers op haar hand.

Het regende bekende Nederlanders tijdens het gala in Carré. Velen werden door Chantal even ’aangepakt’. Pia Douwes bijvoorbeeld werd gemoedelijk geattendeerd op haar wekelijks terugkerende decolleté bij Op zoek naar Joseph. „Ze zien er weer prachtig uit!” riep de blondine. Ook Frits Sissing, die dit jaar als presentator van het gala werd vervangen door Chantal omdat hij zelf was genomineerd, kreeg er –glimlachend- van langs. „Frits, neem jij dan mijn rol bij Tarzan over? Wordt wel moeilijk hoor, want ze hebben geen autocue in het theater!”

Aan zelfspot ontbrak het de blonde musicalster ook niet. „Goh, als u denkt, ’ik heb breedbeeld’, ik ben zes maanden in verwachting.”

• Jolien

Ik vond Chantal nooit zo spetterend, maar na afgelopen vrijdag wel !

Prachtig toch, hoe ze overal op reageert, en iedereen dacht het toch over Fatima Morero de dinges, nou zij spreekt het iig uit !

• Mo

Ik heb het niet gezien, maar begrijp dat ze die Fatima hebben laten zingen. Waar is dat goed voor? Na die hopeloze reclamespotjes nu ook nog zang? Laat ze lekker blijven doen waar ze goed in is. Maar ik vrees dat er een carriere bij TV aankomt na de hokey.

• rudi

Ik vond het schandalig. Neem haar tegen zichzelf in bescherming. Dat is beter dan achteraf zo'n vileine opmerking.

• Dorknoper

Ja, ja.. onze Chantal is een bijdehandje en gelukkig niet van het soort 13 in een dozijn.. Het is natuurlijk nooit zo leuk om in de zeik te worden genomen maar neem me niet kwalijk zeg, het optreden van onze Rabo-babe was tenenkrommend!

En mensen die beweren dat Chantal in het geheel niet kan zingen en op het zelfde niveau als Fatima zou zingen (pot en ketel)… tja die hebben recht op een eigen mening maar zijn niet helemaal van deze wereld..

Persoonlijk denk ik dat Fatima zingt op het hockeyniveau van Chantal :>) met zes maanden zwangerschap wel te verstaan…

• Meja

> En mensen die beweren dat Chantal in het geheel niet kan

> zingen en op het zelfde niveau als Fatima zou zingen (pot en

> ketel)… tja die hebben recht op een eigen mening maar zijn

> niet helemaal van deze wereld..

Dat zijn toch echt jouw eigen conclusies. Je hebt mij dat totaal niet horen zeggen. Chantal is wel degelijk een betere zangeres dan Fatima, daar twijfel ik geen seconde aan! Helaas voor Chantal zegt dat meer iets over Fatima's tenenkrommende performance dan Chantal's vocale talenten!! In het land der blinden……