Afgezien van zangqualiteiten. Ik vind die eigenlijk niets eens terzake doende. Als je een programma presenteert kun je/ hoor je je gasten m.i. niet af te kraken. Daar zijn anderen voor.
Toch zit daar wel een verschil in. Die presentator kamt zijn gasten soms volledig af, maar “op een bepaalde manier” laat hij ze toch in hun waarde. Dat heeft met charisma en persoonlijkheid te maken..en dat heeft Chantal echt niet. Bovendien weet hij vaak te ontroeren en juist mensen in een verdomhoekje een heel warm gevoel te geven - geschoffeerd of niet. Bovendien heeft hij juist door zwakken op een volwassen manier te behandelen ook veel uit de taboe-sfeer gehaald.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik durf die 2 toch echt niet te vergelijken.
Meestal kan ik me niet echt in jouw berichten vinden, rudi, maar ik vind dat je dit erg treffend en mooi verwoordt! Ik denk er 100 % hetzelfde over. Je kan over Paul de Leeuw zeggen wat je wil, maar hij ‘schoffeert’ met een knipoog, laat mensen bijna altijd wel in hun waarde en, wat jij ook al aangaf, hij betuttelt mensen tenminste niet.
Ik ken bijvoorbeeld geen andere presentator die mensen met een geestelijke beperking zo leuk en normaal (dus niet overdreven of ‘positief kleinerend’) behandelt! Klasse!!
Om eerlijk te zijn, ben ik nooit zo'n liefhebber geweest van de shows van Paul de Leeuw - mensen roepen dat hij steeds zo vernieuwend is, maar volgens mij doet hij al jaar in jaar uit hetzelfde kunstje - maar ik vond hem wel het beste panellid tijdens Jozef. Geen slap ge-oh zoals Erwin of het irritante vingertje van La Pia, maar gewoon hard, eerlijk en altijd proberen om er meer uit te halen…
Af te kraken? ik heb Chantal niks negatiefs horen zeggen, daarom is het zo'n goede grap. Iedereen die lacht geeft direct toe dat Fatima blijkbaar niet zo goed kan zingen, Chantal maakt het alleen maar pijnlijk duidelijk.
Welke idioot(of is het genie?) van een producer zet nou zo'n hockeymeisje op het toneel van Carré?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?