ik heb geruchten gehoord dat Rebecca van popstars auditie gaat doen voor Tracy in Hairspray!!!!
wat denken jullie, nmaakt ze kans??
Lijkt me totaal niet logisch! Ze is inderdaad dik, maar daar houdt de vergelijking ook direct op! Ze heeft absoluut niet de uitstraling voor Tracy, heeft een leuke stem (voor zover ik heb gehoord, heb het programma zelf nooit gezien), maar totaal anders dan wat naar mijn idee nodig is voor de rol, en kan volgens mij ook absoluut niet ‘bewegen’. Ik zie het niet gebeuren, maar ja, met V&V weet je het nooit!
Ik vind Rebecca van Popstars geen Tracy. Tracy moet een jeugdiger, levenslustiger uitstraling hebben. Ik zie eerder 1 van die 2 meiden uit de weg naar Fame als Tracy, die ook de stiefzussen in Cinderella speelden.
En Kim Lian als Elle Woods? No-way!!!!!
Elle Woods moet een dijk van een zangstem hebben.
Er is naar mijn idee maar 1 geschikte kandidaat voor Elle Woods en dat is Daphne Flint. En misschien Talitha Angwarmasse qua stem en spel, maar misschien weer niet qua type.
Ook zouden Bettina Holwerda en Madelon van der Poel niet misstaan in de rol.
Maar GEEN Kim Lian iig.
Het valt me op dat ik allemaal namen noem uit de V&V stal, maar verder kan ik even geen geschikte Elle's bedenken.
Ik ben het heel vaak met je eens en kan me bijzonder vinden in je visies, maar Susan Seegers als Elle ?
Ik denk dat ze daar niet helemaal op haar plaats is. Ik snap wel dat ze het qua hoogte enzo en uithalen wel aankan.
Maar ik vind haar uitspraak zeer onder de maat, vooral haar p's en t's, ze zingt te petitterig. Ik versta haar vaak niet, en ben bang dat dit niet zo een, twee, drie te verhelpen is.
Ik vind haar ook ietwat muizig. Niet de knappe, lieve, zelfverzekerde elle waar het publiek verliefd op wordt.
Ook vind ik haar niet grappig genoeg.
Overigens vind ik haar ook geen Glinda.
Ik link haar een beetje aan Kristin Chenoweth. Ook een onderkruipseltje met een Truus de Mier stemmetje en een redelijke sopraan (hoewel die van Chenoweth echt wel beter is). En Kristin vond ik altijd geknipt voor de rol van Elle Woods, zeker omdat de personages Glinda en Elle overeenkomen.
Ik moet daarnaast wel bekennen dat ik nooit iets van de musical gezien heb!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?