Hein understudy Joseph

• marjolein

Van musical.blog.nl:

Het was natuurlijk al een beetje bekend, maar nu dan ook officieel bevestigd: Joseph-kandidaten Hein, Mathijs en Robin zullen een rol spelen in de musical Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Vanmorgen werd de volledige cast aan de pers gepresenteerd en bleek dat niemand minder dan Hein de understudy voor Joseph is. Uiteraard waren we aanwezig bij de presentatie en de komende dagen kun je nog veel meer Joseph-nieuws, filmpjes en foto's verwachten… hou ons in de gaten!

In onderstaand filmpje stelt de overige cast/het ensemble zich voor en vertelt welke rol zij gaan spelen in Joseph. Let aan het eind ook vooral op de opmerking van Stanley Burleson tegen Robin: “Geen sing off?”. Hilarisch!

http://musical.blog.nl/nieuws-binnenland/2008/10/30/hein-mathijs-en-robin-ook-in-joseph

• Vinaigre

Wat een ongelofelijk saaie understudy…

• Tommie

Ja wat raar.. Mathijs en Robin waren volgens het publiek en Willem Nijholt toch geschikter voor de rol dan Hein.? Ze hebben hem misschien gekozen om safe te spelen maar hij is wel wat saai inderdaad.

• Polly

Ik vind Hein niet saai, ik zou hem alleen nooit Egypte laten leiden. Die jongen ziet er toch niet uit dat ie kan bedenken dat als je 7 jaar voorspoed en dan 7 jaar tegenspoed in het vooruitzicht hebt, dat je dan eerst moet gaan hamsteren (HAMSTERUUUUUUH!). Daar komt ie toch nooit op! Laat staan dat ie het daarna het inzicht heeft om het goed te verdelen. Die gaat eerst aan iedereen vragen wat hij / zij vindt en gaat dan voor de gulden middenweg!

• Vinaigre

Ik vind hem wel saai… bijna nul komma nul uitstraling en een saaie stem.

Nee, ik heb helemaal niks met Hein als artiest. One big softie.

• Leonie

wat raar dat Hein understudy wordt. was wel te verwachten als je zijn blog las op de website van op zoek naar joseph maar je zou toch eerder mathijs of robin verwachten aangezien zij veel verder zijn gekomen…

• Martijn

Ik vind het wel logisch. Robin was al understudy Farao en Hein is een veel betere zanger dan Mathijs. En misschien was Hein al wel aangenomen als understudy Joseph voor het programma begon.

Heb Hein als Emcee gezien in Cabaret en dat viel absoluut niet tegen, dus ik denk dat hij hier ook wel iets moois van gaat maken.

• Nicole

Toch vind ik het raar! Mathijs en Robin waren veel meer geliefd bij het publiek dan Hein. Je kunt merken dat ze dus niet naar het publiek luisteren. Ik vond Robin en Mathijs veel meer uitstraling hebben en ze kunnen beide goed zinnen (aan de valse nooten moet af en toe gewerkt worden ;)) Ik denk dat 1 van hen misschien wel later de alternate gaat worden. Lijkt mij namelijk sterk dat Freek maar 1 understudy heeft en geen alternate. De tijd dringt en ik denk dat Hein al een tijdje aan het repeteren is voor de rol van J. Teminste dat hoop ik wel zou anders een beetje oneerlijk zijn voor Robin en Mathijs. Ze zijn namelijk wel 4de en 5de geworden.

• ka

te belachelijk voor woorden.

Laat John lekker understudy worden hij was toch 2eMartijn schreef:

• Ria

Laat Hein lekker understudy zijn. John verdient zijn eigen hoofdrol. Dat hij er klaar voor is heeft hij met Op zoek naar Joseph zeker bewezen.