Hein understudy Joseph

• Angie

Ria schreef:

>

> Laat Hein lekker understudy zijn. John verdient zijn eigen

> hoofdrol. Dat hij er klaar voor is heeft hij met Op zoek

> naar Joseph zeker bewezen.

Daar kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn. Het zou John tekort doen als hij nu weer understudy zou moeten worden. Kom maar op met een musical met John in de hoofdrol want dan ga ik zeker kijken.

• ...

het is al zeker dat john een hoofdrol krijgt dat heeft erwin al toegegeven, hij wil alleen nog niet zeggen in welke musical.. dus je kunt binnenkort ook van john genieten.

• Martijn

Bert in Mary Poppins?

• ErikB.

John Vooijs toch te zien als Joseph

Datum: 01-11-08

——————————————————————————–

John Vooijs, die afgelopen zondag niet de hoofdrol in JOSEPH and the amazing technicolor dreamcoat wist te bemachtigen, gaat die rol alsnog vertolken.

John Vooijs, die afgelopen zondag niet de hoofdrol in JOSEPH and the amazing technicolor dreamcoat bemachtigde, gaat die rol alsnog vertolken als de vaste vervanger van Freek Bartels. John combineert dit met zijn rol als alternate van Tarzan. Na de première van JOSEPH op 12 december begint John aan de repetities.

John Vooijs: “Het is een absolute droom die uitkomt. Natuurlijk was ik afgelopen zondag teleurgesteld, maar dat ik nu toch de rol van Joseph mag gaan spelen als alternate voor Freek is geweldig. Bovendien kan ik zo ook nog Tarzan blijven spelen. Wat mij betreft is dit dé droomcombinatie in musicalland, echt fantastisch.”

(bron: http://www.musicalworld.nl)

… schreef:

>

> het is al zeker dat john een hoofdrol krijgt dat heeft erwin

> al toegegeven, hij wil alleen nog niet zeggen in welke

> musical.. dus je kunt binnenkort ook van john genieten.

• Gust

op www.telegraaf.nl hetzelfde bericht:

za 01 nov 2008, 06:00 John Vooijs dubbele ’understudy’ in ‘Joseph’ door Patricia Cortie

AMSTERDAM - Voor John Vooijs, de nummer twee in Op zoek naar Joseph, komt een droom uit. De 29-jarige krullenbol is al de vaste vervanger van Tarzan-Ron Link en wordt nu ook de vaste vervanger van Freek Bartels, de hoofdrolspeler van Joseph.

John: „Ik ben uit mijn dak gegaan toen ik het hoorde.”

Erwin van Lambaart, directeur van Joop van den Ende Theaterproducties: „De rollen van Tarzan en Joseph zijn wezenlijk verschillend. Ze beginnen alle twee naïef, maar Joseph gaat veel verder in zijn ontwikkeling. Hij schopt het tot onderkoning van Egypte en zijn verhaal is verspreid over enkele jaren, in plaats van over enkele weken.”

Joseph-Freek neemt op 5 november afscheid van zijn rol als studentenleider Enjolras in Les Misérables.

• Meja

Lekker dan die verschillende berichten. Het verschil tussen alternate en understudy is behoorlijk groot. Zelf denk ik dat hij wel gewoon alternate zal worden, heeft íe toch nog een beetje gewonnen!

• Dave

John wordt alternate.

Slimme keuze.

Ik denk ook niet dat het publiek het zou pikken als ze de show gingen bekijken en Hein komt ineens op als Joseph. Dat zagen ze waarschijnlijk zelf ook in.

En in de wandelgangen hebben Erwin van Lambaart en de andere betrokkenen natuurlijk ook wel gemerkt dat veel mensen John eigenlijk beter vinden dan Freek.

• Sucker!

DAVE, HOU ES OP!

In de wandelgangen heb ik gemerkt dat veel mensen gek worden van je irritante reacties! We weten je standpunt inmiddels wel!!!

• Angie

Een beetje normaal reageren kan ook wel zeg! Ik vind helemaal niets irritants aan de reactie die Dave hier geeft. Er is ongetwijfeld een grote groep mensen die liever John als Freek in de rol van Joseph ziet. Niets mis mee lijkt me.

• remco

ik persoonlijk ben het heel erg eens met dave , ik zou er enorm van balen als ik hein als joseph op het toneel zou zien.

hij is er niet voor jan met de krte naam uitgeknikkerd .

en persoonlijk zie ik ook liever john als joseph …