John toch te zien als joseph

• Trutje

http://www.nu.nl/news/1817474/61/John_Vooijs_toch_te_zien_als_Joseph.html

AMSTERDAM - Hoewel John Vooijs vorige week in de finale van Op Zoek naar Joseph verloor van Freek Bartels, zal hij toch de rol van Joseph op zich nemen.

De 29-jarige zanger wordt de vaste vervanger van zijn voormalige rivaal in ‘Joseph and the amazing technicolor dreamcoat’. Dat is zaterdag bekendgemaakt door Joop van den Ende Theaterproducties.

Vooijs

Vooijs speelt wel vaker tweede viool. Momenteel is hij al vaste alternate van Ron Link in de musical ‘Tarzan’. Hij verloor eind 2006 van Link in de eenmalige televisieshow Wie Wordt Tarzan.

Joseph

'Joseph and the amazing technicolor dreamcoat' gaat op 22 november in première in het Utrechtse Beatrix Theater. Het verhaal van de musical is gebaseerd op het bijbelse verhaal van Jozef, die door zijn broers als slaaf wordt verkocht.

Door zijn kunde om dromen uit te leggen, weet hij de farao van Egypte voor zich te winnen.

Ik had eigenlijk verwacht net als bij “op zoek naar Evita”dat hij een “eigen hoofdrol”zou krijgen in een of andere productie.Maar Hein is de Understudy,word hij dan de alternate?

• koba

En Hein dan!!

Die was toch zijn understudy???????

• GertZRA

Klopt dit verhaal wel? De première is niet in het Beatrix, maar in de schouwburg van Utrecht en op 12 december en niet op 22 november….

• Trutje

Dat weet ik niet, ik heb het gewoon overgekopieerd ;)

• Hans

En nu maar hopen, voor de fans die last minute willen gaan, dat de speeldagen van John en Freek gewoon voorafgaand aan de voorstelling bekend mogen worden gemaakt!

• mariska

ja dat is inderdaad te hopen! (door 't programma zullen mensen nu helemáál voorkeur hebben wie ze willen zien)

• Martijn

Gaat toch niet gebeuren. Dat is nooit zo.