Wanhopig op zoek naar bladmuziek van musicals..

• Jolien

Allereerst; dit word mijn laatste topic hoor! Maar ik ben een beetje wanhopig op zoek naar bladmuziek van diverse musicals.

Ik ga auditie doen op theaterscholen en wil graag een origineel nummer. Nu heb ik als tips gekregen Annie M.G. Schmidt met het nr ‘zeur niet’. Maar daar kan ik geen bladmuziek van vinden.

Ik zoek daarom bladmuziek van een musical voor een sopraan.

Het liefst Nederlandse nummers, misschien iets uit My fair lady, Sweet Charity, Heerlijk duurt het langst.. en een paar andere leuke, maar toch originele nummers.

Hierna houd ik op met zeuren en probeer ik het ergens anders te zoeken, maar ik zit hier best vaak en weet dat er musicalkenners zitten!

In ieder geval heel alvast heel erg bedankt !

• Geke

Ga eens kijken bij de muziekwinkel Fame. Ik weet dat deze in Amsterdam zit maar je kunt ook op internet even zoeken waar deze nog meer zit. Hier hebben ze erg veel musical bladmuziek. Zowel voor mannen als vrouwen. Succes!

• Miss Piggy

Broekmans en van Poppel in Amsterdam heeft ook een uitgebreide selectie bladmuziek, ze hebben ook een website, die moet je even googlen.

Staat je mailadres open? Dan kijk ik thuis nog even wat ik voor je kan doen. Ik heb bijna niets digitaal, maar wellicht kan ik op kantoor nog wat voor je scannen. Zorg in ieder geval even dat je bereikbaar bent, voor het geval het lukt.

• Jolien

Bedankt Geke! Daar ga ik even naar op zoek.

Miss Piggy; jaa je kan me gewoon mailen!! Zou super zijn als je me wilt helpen, ik hoor het dan wel!:) Dankje!!

• Polly

Heb je alleen Nederlands nodig, anders ga ik ook nog wel even voor je scannen. Weet nog wel een aantal originele nummers

• Jolien

Nederlands het liefst, maar het mag ook Engels!

Het zou echt ge wel dig zijn als je dat voor me zou willen. Super bedankt Polly!

Weet iemand van jullie ook of je de Nederlandse versie van Hey big Spender (uit sweet charity) kan zingen op de bladmuziek van de Engelstalige.. ik denk t wel toch?

• Polly

Kan op zich wel, maar let wel even op, klemtonen etc. willen nog wel eens wijzigen. Goed uitschrijven en tijd nemen om het te repeteren.

Ik ga later vanavond voor je scannen.

• Jolien

Oke! Big Spender kan ik dan alvast wel oefenen.

Heel erg bedankt, m'n mailadres doet t gewoon dus t moet lukken, super!!

• Jolien

Polly ik zag net je mail en heb al even gereageerd!

Heel erg bedankt voor je bladmuziek, wat een werk zal dat zijn geweest. Maar de pagina's zijn heel duidelijk en ik luister ze nu op youtube, erg mooi!

Geweldig!

• jannie

Hee,

zat eventjes aandachtig mee te lezen op het forum, ik ben nog op zoek naar een aantal originele musicalliedjes voor een optreden binnekort..zou je ze & de bladmuziek misschien ook naar mij kunnen (door)sturen..lijkt me super!

Alvast bedankt