Sunset Boulevard-premiere Pia 17 december

• Meja

Aangezien Pia momenteel al veel opgaat als Norma Desmond in “Sunset Boulevard” vanwege Simone's blessure, vroeg ik mij af of haar premiere op 17 december alsnog doorgaat! Heeft iemand hier een idee van? Het lijkt me eigenlijk een beetje nutteloos, aangezien ze de rol tegen die tijd al ruim twee maanden gespeeld heeft!

• Polly

Zal wel gewoon doorgaan, alle uitnodigingen etc. zijn al verstuurd, dat soort dingen is lastig terug te draaien. Daarbij de perspremières van alternates als in Aida, Tarzan waren ook maanden te laat, die acteurs waren ook allang ingespeeld.

• kibbeling

duurt die blessure van simone nog lang?

• dokter_p

Première Pia Douwes in Sunset Boulevard op 20 november

Pia Douwes zal op 20 november in het Parktheater in Eindhoven haar premiere beleven als Norma Desmond in Sunset Boulevard. Pia gaat eerder dan verwacht in premiere doordat zij vorige week al de geblesseerd geraakte Simone Kleinsma moest vervangen. De rol van glamourdiva Norma Desmond zouden de actrices al gaan delen, maar nu gebeurde dit versneld.

• Meja

Goed nieuws voor de mensen die speciaal voor haar premiere de 17e hebben geboekt (not!) ;-)

• Huile

Nou, ze hebben nog steeds Pia, dus so what? Ze zien alleen geen theaterdirecteur aan het einde komen oplopen met een bosje bloemen, en het applaus is iets minder overdreven lang.

• Meja

Hoe weet je zo zeker dat Pia die avond dan nog steeds speelt?

• Huile

Ik ken mijn pappenheimers.

• mel

Speciaal premiere kaarten besteld, omdat Pia dan 100% zeker speelt! Ik kachel van twente richting het westen en houd dan niet van verassingen :S

Dus zeker weten dat Pia de 17 speelt?????????????????????

• Meja

Hoi Mel,

Anders zou ik ff voor de zekerheid contact opnemen met de ticketlijn. Ik vind het niet ok als er overal in de media uitgebreid wordt aangegeven dat de 17e haar premiere is en dat vervolgens doodleuk wordt veranderd!

Als ze geen garanties kunnen geven moet je je poot gewoon stijfhouden en de kaarten eventueel om laten wisselen!

Succes!