nieuwe: Op zoek naar....?

• Lene

Hoi,

Weet iemand wat de opvolger van Op zoek naar… Evita/Joseph gaat worden?

Ik hoorde Frits namelijk aan het eind van de finale zeggen: tot volgend jaar….

Neem aan dat er dus iets nieuws komt?

(weet niet of het al bekend is, ik kan het iig niet vinden)

Alvast bedankt!

• Lene

Ik zie net op deze site er een berichtje over staan! ;)

• Arthur

http://www.nujij.nl/opvolger-op-zoek-naar-jopseph-bekend-de-nieuwe.3867588.lynkx

Ik geloof het eigenlijk niet. Dat haalt het niveau van het programma omlaag.

• Petra

Ik hoop het niet zeg. op zoek naar hazes… laat ze liever zoeken naar iemand voor een wat bekendere musical. of in ieder geval waar “musical liedjes” in worden gezongen…

• GertZRA

Het lijkt me sterk dat we in 2009 op zoek naar Hazes krijgen. De musical over Hazes staat niet meer op het programma voor het seizoen 2009/2010 en is verschoven naar (als ik me niet vergis) 2011.

Het moet dus iets anders zijn. Het gaat om een redelijk grote musical die in de (ongeveer) 30 grote en middelgrote theaters in Nederland het komende seizoen te zien zal zijn. Het moet dus om een bekende musical gaan zoals Evita. Dat wordt knap lastig. Het zou ook kunnen dat er een jaartje wordt overgeslagen. Ome Joop komt al met 2 voorstellingen voor de middelgrote theaters: Love me tender en Petticoat.

Als er wel een opvolger komt gok ik op de West Side Story. Of heeft iemand een beter idee

• Martijn

Petticoat wordt toch geen tour?

• GertZRA

Is dat de musical van Chantal…

• angel

op zoek naar ……..elpheba ?

• Me

Op zoek naar… Christine??

• Lene

Ik gok op: Op zoek naar….Mary! (ik hoop het iig wel!!! - Mary Poppins dus)