Gezelschap 5 jaar met jou

• Tom

hallo,

Weet iemand mischien van welk gezelschap 5 jaar met jou is?

Groeten,

Tom

• Polly

Kijk eens op de website?

www.l5y.nl

• Danser

Ik ben zojuist geweest (6nov).

Ik wist al vrij veel van de musical af en heb het engelstalige album grijs gedraaid.

Ik vond Birget GE WEL DIG! Ze bracht het echt Super.

Jim daarintegen viel tegen. Zijn stem sloeg vaak over en bracht elk nummer een beetje nonchalant. In de hoogte klinkt hij stukken beter, en heeft erg veel moeite met intiem zingen, hij maakt er dan altijd iets “grappigs” van.

maar nogmaals Birget heeft mij echt een super avond bezorgd.

Zijn er meer mensen die er zo over denken?

• Tom

Ja

Ik ben er ook geweest! Ik vond Birgit erg goed (vooral in het eerste nummer en het laatste) En Jim idd wat minder.. Maar toch was het een leuke avond!

• Martijn

Ik heb me absoluut niet gestoord aan Jim de Groot. Vond hem geschikte dan Ara Halici vorig jaar. Maar Birgit is inderdaad het hoogtepunt van de voorstelling.

Samen met The Wild Party de twee mooiste musicals die ik dit jaar heb gezien in Nederland.

• Marc

Hoe kunnen mensen zich nou niet storen aan Jim de Groot ik vond het afschuwelijk. Hij kon het acteerwerk geweldig, maar iedere keer als hij begon te zingen ging ik toch echt het liefst meteen de zaal uit en kwam ik niet meer terug. Het was een afschuwelijke vertoning. Hij kan het gewoon niet zingen dus moet je iemand niet in een zang musical zetten. En Birgitte was goed, jammer alleen dat de muziek een terts verlaagd is.

Ik vond het een absolute verbetering ten opzichte van de vorige versie. Maar weg met die Jim en cast iemand die het wel kan…

• Tim

Vond je het echt een verbetering ten opzichte van de vorige Nederlandse versie?

Ik vond het namelijk een behoorlijk ongeloofwaardig chaotische poging tot artistiek gedoe.

Waar ik de Amerikaanse versie (regie van Daisy Prince) prachtig vind is het zo'n rommel in deze Nederlandse ik-wil-te-veel-productie.