Hehe, eindelijk weer een grote musical in ‘'ons’' kleine theater (het amphion met 694 zitplaatsen) Het theater is zo klein, dat sommige decors niet helemaal op het podium te zien zijn en voor sommige decors was niet genoeg plek (De ventilator, het rad bij ‘'Bakken Geld’', het bord met Juan Perron erop en het achergronddoek bij de Regenboogtour waren er niet)
Ik had goede plekken op rij 2 in het midden. Birgitte Heitzer was er niet (ze moest bij Joseph optreden) Marjolijn Teepen speelde dus de rol van Evita. Ik had op heel veel forums gelezen dat mensen haar te ‘'schreeuwerig’' vonden. Dat vond ik alleen maar bij het nummer “Een nieuw Argenina''. Ik vond dat ze het nummer ”Huil niet om mij Argentina'' heel mooi zong, kreeg echt kippenvel.
Che werd gespeel door Roy Kullick. Hij deed het echt super. Die hoge noot bij ''Bakken Geld" deed hij zo goed.
Juan Perron werd gespeeld door Roberto de Groot. Tja, wat moet ik daar van zeggen: Hij speelde gewoon goed.
Filip d'Haeze speelde de rol van Augustin Magaldi. Vond hem niet zo goed. Bij ‘'Als de maan aan de hemel staat’' klonk het op begin wel mooi, maar later niet echt meer. Maar dat is denk ik een kwestie van smaak.
Sara Gracia speelde de rol van Maitresse. Maisresse is maar een klein rolletje, maar het nummer dat ze moest zingen bezorgde echt kippenvel. Echt mooi gespeeld, wel zielig hoe ze weg werd gustuurd
Vond de voorsteling in het geheel ook best mooi, al vond ik het meer opera dan musical.