3 de en laatste (?) SE tour musical - (Of hoe schudden we Erwin en Joop wakker?)

• Ed

Wat vinden jullie mocht er een 3 de SE tour productie komen ?

Ik hoop echt dat stage een musical met ballen gaat kiezen, het is nu allemaal wel veel fluf en opgeklopte eischuim komend seizoen : Love me tender/All shook up - Mama Mia - Mary Poppins, supernanny, Peticoat.

De vullingen springen zowat uit mijn kiezen, en ik krijg een zwaar jamin gevoel bovendien heb weer heel wat uit te leggen aan vrienden en familie dat musical toch allemaal wel erg veel “als het maar beweegt en kleurtjes heeft” (mag quoten he Timmie ;)) en oppervlakkig verstrooing is.

Ik hoop dat ze van tanz der vampire een leuke tour kunnen maken, lekker popmuziek van Jim Steinman en een krachtige musical met een byte.

Hebben jullie leuke alternatieven, laten we Stage eens een beetje wakkerschudden met wat imput !!!

• Bernadette

Spring Awakenings lijkt me een prima tegenhanger van al het zoete gedoe…

• Lara

Dan heb ik goed nieuws voor je: hij komt eraan.

• Paula

We kunnen natuurlijk ook voor een paar “oudjes” gaan:

Mijn all time favoriet: Time (Dave Clark)

Whistle Down the Wind (Andrew Lloyd Webber)

Starlight Express (maar dat wordt dan wel Ahoy ofzo)

• dokter_p

Jeetje… het gaat inderdaad wel een heel erg suikerzoet seizoen worden..

V&V komt ook nog eens met Hairspray..

Alleen Ruud de Graaf komt met The Full Monty.. Dat is toch ietsje minder zoet!

En Tanz komt inderdaad wel, maar volgensmij in Belgie (/Nederlandse) tournee en niet door Joop.. (als ik me niet vergis..)

• Meja

Bron?

• FARAO

Elisabeth en Tanz der vampire worden bijde de tour versie van Duitsland vervangen door een nederlands/vlaamse cast er wordt geproduceerd door music Hall,

ook bekend van suske en wiske

• Marc

het is spring awakening, en hij komt er inderdaad aan in 2010. Ik heb hem 2 gezien op broadway en ik vrees dat we in nederland niet iets kunnen neerzetten wat daar op lijkt. Ik laat hem liever op west end en broadway waar er teminste met een beetje respect voor het publiek en de muziek wordt gecast.

• Gust

Zou Notre Dame de Paris wel eens willen zien…

Of Martin Guerre.

• Suusje

En Supermodel dan? dan wordt niet zo zoet en er zitten lekkere vette popsongs in