Kan die zingen dan? Of moet die ook eerst a la Tony Kamerling omgeschoold worden tot…ahum…zanger.
Ben ik niet met je eens. Ik zie veel meer de film dan het boek in de musical terug. Er zijn alleen wat meer personages uit het boek terug te zien in de musical. Het boek is een stuk duisterder en bij de film en musical valt dat reuze mee. In de film en musical is Bert de mannelijke hoofdrol, in het boek komt hij amper voor. En natuurlijk nog de kinderen van de familie Banks. In het boek hebben ze er vier, in de film en musical maar twee.
Zijn dat live- of studio-opnames? Zwartboek telt voor mij sowieso niet mee, want dat is een film. Tegenwoordig kunnen ze zoveel in de studio dat ze zelfs Tony K nog kunnen laten klinken als Caruso. Maar ik heb overigens niet beweerd dat Carice niet kan zingen, ik vroeg me alleen af of ze kan zingen. Qua type vind ik haar wel geschikt als MP en als ze kan zingen dan moet ze dat het liefst de hele voorstelling blijven doen opdat wij kunnen roepen: houdt het dan nooit op!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?