Vraag cast Tarzan

• Taatje

Gister ben ik met m'n gezin naar Tarzan geweest en heb even vluchtig op het bord gekeken wie er zouden spelen (was de voorstelling van 19.00 ) en zag tot m'n plezier dat John Vooijs Tarzan zou spelen en bij Jane stond er een andere naam.

Nu ben ik na de voorstelling vergeten te kijken wie nou die Jane was (geen Bente volgens mij!) en daar ben ik wel nieuwsgierig naar! Vond haar nl hartstikke goed!

Dus weet iemand hoe ik de cast van gisteravond kan vinden? op de officiele site zie ik alleen Bente als Jane.

Voor mij was het de 3e keer dat ik Tarzan zag en het is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak maar qua Tarzan en Jane vond ik dit een mooiere combi dan de vorige 2 keer. (Ron en Chantal, en Ron en Bente had ik al gezien)

Vind de stem van John ook net wat mooier.

• jeroen

Gisteren speelde matinee Bente en avond Nathalie van gent die binnekort naar High school musical gaat.

gr

JeroenTaatje schreef:

>

> Gister ben ik met m'n gezin naar Tarzan geweest en heb even

> vluchtig op het bord gekeken wie er zouden spelen (was de

> voorstelling van 19.00 ) en zag tot m'n plezier dat John

> Vooijs Tarzan zou spelen en bij Jane stond er een andere naam.

> Nu ben ik na de voorstelling vergeten te kijken wie nou die

> Jane was (geen Bente volgens mij!) en daar ben ik wel

> nieuwsgierig naar! Vond haar nl hartstikke goed!

> Dus weet iemand hoe ik de cast van gisteravond kan vinden? op

> de officiele site zie ik alleen Bente als Jane.

>

> Voor mij was het de 3e keer dat ik Tarzan zag en het is

> natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak maar qua

> Tarzan en Jane vond ik dit een mooiere combi dan de vorige 2

> keer. (Ron en Chantal, en Ron en Bente had ik al gezien)

> Vind de stem van John ook net wat mooier.

• Taatje

Bedankt Jeroen!!

We hadden de voorstelling van 19.00 en dus Nathalie van Gent…schitterende stem (duet met John Vooijs was ook top) en speelde ook erg leuk.

• Mo

Verrassend! Ik vond haar in de stukjes die ik gezien heb van Hogh School Musical namelijk helemaal niks. Kan het misschien toch nog gaan meevallen.