ik ga vanavond naar de eerste Tryout van Joseph in Dronten. Ben benieuwd. Wie gaat er nog meer heen vanavond? Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.
Ik ben net naar de generale repetitie geweest…Het is echt een geweldig leuke show! In de generale ging er nog wel wat mis, hihi, maar je weet een ‘slechte’ generale…brengt een prachtige voorstelling daarna, vast! Ik vond het in ieder geval een plaatje om te zien! (En ik kon ook nog zelfs wat plaatjes schieten…). Veel plezier vanavond!
Nou ben net terug van de eerste try-out en ik vond het erg leuk!!
Had op een aantal nummers na nog niks van de show gehoord dus ik was erg nieuwsgierig…..en ja de show bestond uit veel kleurtjes, allemaal verschillende muziekstijlen en heel veel humor!!! Er werden een aantal leuke grappen gemaakt die verwezen naar op zoek naar joseph.
Op een kameel na die iets te hard op het podium knalde (en daardoor een poot verloor) waren er geen opvallende missers, ja af en toe een beetje gerommel met het geluid.
Freek zong super en ik vond hem echt Jozef……het gevoel voor humor wat tijdens OZNJ niet echt boven kwam drijven was nu zeker aanwezig!!!
Renee vond ik oke…..zong soms behoorlijk rommelig……
Ensemble was erg sterk…..klonk goed en de choreografie zag er leuk uit!!!
De kinderen waren ook goed….af en toe een beetje zoeken waar ze ook alweer af moesten maar erg leuk!!!
Niet iedereen zal de show leuk vinden…..maar ik me zeker vermaakt!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?