bladmuziek en cd-single Inspiratie van de musical Joe

• simone dingemans

Hallo,

Ik ben op zoek naar de cd-single van het nummer Inspiratie gezongen door Matilde Santing in de musical Joe. En tevens ook naar de bladmuziek hiervan.

Ik heb deze nodig voor een toelatingsauditie. Kan iemand mij hieraan helpen?

groetjes,

Simone

• mariska

Heb je mss nog meer bladmuziek van deze musicals?

Zoek namelijk nog de volgende nummers ervan: Ik leef voor jouw lach, laat me gaan, piloten sterven nooit, zij aan zij, waarom ben ik hier, ik vroeg teveel & oog in oog.

• René Torenstra

mariska Schreef:

——————————————————-

> Heb je mss nog meer bladmuziek van deze musicals?

>

> Zoek namelijk nog de volgende nummers ervan: Ik

> leef voor jouw lach, laat me gaan, piloten sterven

> nooit, zij aan zij, waarom ben ik hier, ik vroeg

> teveel & oog in oog.

Nee, sorry. Ik had dit liedje nodig en kwam uit luiheid hier terecht. Toen zag ik dat er zo snel niets beschikbaar was en heb ik het zelf gedaan. Als je een begeleider hebt moet het voor hem of haar over het algemeen niet moeilijk zijn zo'n liedje even uit te zoeken.

René Torenstra

• F.U.

Bericht voor Mariska,

Ik heb de bladmuziek van deze stukken (behalve natuurlijk “Ik leef voor jouw lach”, dat we uit de show gehaald hebben).

Mail me: pro.artist.music@planet.nl

Groet, F.U.

• Ikk

Ik zie nu pas dat er al een bericht over was. Ik had net namelijk een bericht op de site gezet.. Vraag ik t toch ook maar hier:P Heeft iemand misschien de karaoke versie van: Waarom ben ik hier uit Joe?

Alvast bedankt!

Groetjes!

• Manon

Heej!

Heeft iemand toevallig de bladmuziek van Zij aan Zij en Piloten sterven nooit uit Joe?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Manon

• Sofie Craeye

Hallo,

ik ben eveneens op zoek naar bledmuziek van de musical Joe en ook een karaoké-versie van piloten sterven nooit.

Heeft iemand deze. Het zou mij een groot plezier doen.

Alvast bedankt!!

groetjes

• Willy den Toom

Ik ben ook op zoek naar bladmuziek uit Joe nl Inspiratie maar dan voor een fanfare we willen een zangeres gaan begeleiden die dit lied wil zingen.

Kan je mij hier aan helpen.

Willy den toom

• Petra

Zou u mij Ik vroeg te veel, Piloten sterven nooit en Oog in oog kunnen sturen? Daar ben ik namelijk al heel lang naar op zoek.

Mijn emailadres is peetje_3@hotmail.com

Alvast bedankt!

Petra