Kan jij zingen en wil je beroemd worden?

• Peter Jepper

Heb jij een te gekke stem, ben je veelzijdig? Leent je stem zich voor alle soorten muziek? Dan zijn wij opzoek naar jou! Voor de nieuwe Musical ‘Pinjokio’ zoeken wij talenten van 18 t/m 80. Wij zijn een nieuw fris bedrijf dat iedereen de kans wil geven voor een groot publiek op te treden.

Bel me en laat bij voicemail een zo origineel mogelijk bericht achter en ik bel je zo snel mogelijk terug om een afspraak te maken!

Goede verdiensten!

0610497607

Met vriendelijke groet, Peter Jepper

• Elisa

Wellicht dat je ook vast repetitielokatie met ons zou willen delen net als op welke basis het is. Net als voor welke periode….

Dankje

• Piet

En welk bedrijf is dat?

Als ik “Pinjokio” googlekomter niets uit…

• Jazz

Ik wil heel graag beroemd worden!!! Ik ben 18 en ik heb al heeel veel ervaring met dansen en zingen enzo… En ik wordt ook maar niet ontdekt!!!! Maar jullie kunnen mij vast helpen met beroemd worden, want daar draait het allemaal om.

Ik ben blij dat er eindelijk een serieus bedrijf is dat mij uit de brand komt helpen!!!

Tnx Peter Jepper

• Lara

:')

• Meja

Precies, want spelen in de musical Pinjokkio is DE sleutel tot internationaal succes!!

JLo, Madonna, Justin T. move over…… hier komt de cast van PINJOKKIO!!!!!

• elisabeth

Ah shit jazz, ik dacht dat ik de enige was die maar niet ontdekt wordt. Maar ja er wordt ook nooit gevraagd naar mensen die beroemd willen worden van tussen de 12 en 13 jaar. Echt Balen!

Ik denk dat ik meteen ga bellen, eindelijk een kans. O nee shit, vanaf 18. He weer niet geschikt voor mij.

Maar goed iedereen succes bij het bedenken van een origineel bericht voor op de voice-mail!

• Sharon

Hallo! :D

Ik hou heel erg veel van zingen!!! :D

Maar ik ben 12 jaar en wil heel graag in een musical zingen acteren en dansen!!!

Maar ik weet niet waar voor en waar ik me op kan geven. :(

Dat is nou weer jammer! :(

Ik wil echt heel graag beroemd worden!!! :D:P

Kusjes!!! :D:P(L)

• ikkke

Ik wil ook beroemd worden met zingen maar ik weet niet hoe

• Roelof

Google is mijn vriend:

http://musical.startpagina.nl/prikbord/9575218/kan-jij-zingen-en-wil-je-beroemd-worden

(Zie topic-datum)

Gaat meneer het weer proberen?