Bladmuziek Mannen - 3 musketiers

• Nienke

Hoi allemaal,

Ik heb voor mijn auditie de bladmuziek nodig van Mannen uit 3 musketiers.

Ik heb al de orkestband, maar die mogen we niet gebruiken. Het wordt namelijk

voor jou op de piano gespeeld.

Heeft een van jullie misschien de bladmuziek?

Zou u die dan willen e-mailen naar mij: missie-magix@hotmail.com?

Dank u wel!

Met vriendelijke groeten

Nienke

• sanne

Hai Nienke,

Sorry, ik kan je helaas niet helpen aan de bladmuziek. Maar je zou mij ongelooflijk blij maken als je me de orkestband zou kunnen sturen. Ik ben namelijk al een paar jaar op zoek, maar nooit kunnen vinden :(

Groetjes,

Sanne

• Lara

Er is geen bladmuziek van de Nederlandse versie. De Duitse is wel uitgebracht, maar weet niet of die hetzelfde is.

• mariska

De duitse bladmuziek van 3 musketiers is uitgebracht? Weet jij waar die te vinden is dan Lara?

• Lara

nouja, uitgebracht.. hij is in de omloop. Maar ik heb hem zelf niet.

• Charlotte

Is er van de Nederlandse versie geen bladmuziek uitgebracht? Vreemd, ik dacht dat ik ergens die van ‘waar bleef die zomer’ gezien had, maarja.

Lieve, lieve Nienke, zou je me alsje- alsjeblieft de orkestband van ‘mannen’ willen sturen? Ik zoek deze (en ook ‘waar bleef die zomer’, ‘twijfel’ en ‘ik ben een vrouw’) al heel lang en je zou me er ongelooflijk gelukkig mee maken!

Alvast ontzettend bedankt!

• musicalfan

Er is zeker wel bladmuziek van de nederlandse versie……

• Larissa

Echt waar? Heb jij de bladmuziek van de Nederlandse versie dan?

Enne Nienke, zou je me alsjeblieft de orkestband van ‘mannen’ toe kunnen sturen? (magic_larissa@hotmail.com) Ik zoek hem al superlang en je zou me er ontzettend blij mee maken!

• musicalfan

ja

• Larissa

Echt?! Zou je die alsjeblieft naar me toe willen mailen? Alsjeblieft? Ik ben er al heel lang naar op zoek… Je zou me er echt ontzettend blij mee maken!