Den Haag musicalgroep Spontaan zoekt hobby zangers/ toneelspelers!

• Caroline

Hallo mensen

Hierbij wil ik toch even mededelen dat SPONTAAN een nieuw seizoen in gaat. Met verrassende ideeën.

Op moment hebben we een beroeps regisseuse en een zang coach. Allebei komen ze van buiten de groep vandaan.

Nu zijn wij nog wel op zoek naar mensen die van zingen/theater maken houden.

Mocht je enkel interesse hebben in zingen of juist enkel in theater dan ben je ook van harte welkom.

Wij repeteren elke woensdag avond van 19.30 tot 22.00 (uitloop tot 22.15). We zitten bijna op de grens van Rijswijk in een zeer mooi ruim gebouw.

Heb je interesse dan kun je mij een berichtje sturen dan help ik jou graag verder!.

Groetjes Caroline

• ano

ja hoor en dat wordt zeker ner zo geweldig als de rest

• Anuschka

Goeiemorruguh,

Verdwaalde contactarme Hagenees zoekt gezellige vereniging,……….vroeger jeugdtheater/musicals gedaan……….lang geleden (mijmerdemijmer……)

Zoeken jullie nog mensen? Ik ben een verwaarloosde speler/zanger maarmisschien is het net als fietsen, je moet er even doorheen

maar dan lukt het wel weer! Hier in het Groene Hart vind ik niks, dus hop, terug naar mijn eigen stadje.

Groetjes,

Anuschka Groenendijk

• Suzanne van Berkel

Hoi Caroline,

Omdat ik verhuisd ben naar Den Haag ben ik op zoek naar een nieuwe (amateur) musicalgroep. Zelf zing ik het liefst (sopraan) maar toneelspelen vind ik ook leuk om te leren. Het hoeft geen topniveau te zijn maar ik vind het wel leuk als er geprobeerd word qua uitvoeringen een bepaald niveau te bereiken. Ik vind het ook belangrijk dat er wat mensen van mijn leeftijd (ben zelf 26) lid zijn. Misschien dat Spontaan iets voor mij is? En anders weet je misschien welke groep bij mijn wensen past. Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.

Groet,

Suzanne van Berkel

• Floor

Hoi Caroline,

Net als Suzanne ook net in Den Haag komen wonen en ben nieuwsgierig!

Kan ik een keer een repetitie bijwonen?

Groetjes,

Floor

• Manon

Hoi Caroline,

Net als Floor en Suzanne Woon ik net in den haag en zou ik graag een keer komen kijken/meedoen.

Ik heb niet veel toneel en zang ervaring, maar wil er graag meer mee gaan doen.

Zelf ben ik 26, wat is de gemiddelde leeftijd van de Spontaan groep?

En waar is het in den haag?

Alvast bedankt,

groeten Manon

• Caroline

Neem even contact met ons op via info@musicalgroepspontaan.nl

Je bent van harte welkom!

• Caroline

Manon Schreef:

——————————————————-

> Hoi Caroline,

>

> Net als Floor en Suzanne Woon ik net in den haag

> en zou ik graag een keer komen kijken/meedoen.

> Ik heb niet veel toneel en zang ervaring, maar wil

> er graag meer mee gaan doen.

>

> Zelf ben ik 26, wat is de gemiddelde leeftijd van

> de Spontaan groep?

> En waar is het in den haag?

>

> Alvast bedankt,

>

> groeten Manon

Kom inderdaad gezellig kijken. Neem even contact op met ons.

info@musicalgroepspontaan.nl

• arfan

halo ik ben 13 jaar en wil lid worden van de vereneging:D

• Caroline Roeters info@musicalgroepspontaan.nl

Beste Arfan

Kom woensdag even kijken in de ketelstraat 23.

Of neem even via mail contact met ons op info@musicalgroepspontaan.nl

Groetjes Caroline