Den Haag musicalgroep Spontaan zoekt hobby zangers/ toneelspelers!

• jp

voor je hobby een cd opname maken kijk dan op

www.hobbystudio.nl

voor een hobby prijs je nummers inzingen

• Haseena Roos

Beste Caroline,

Ik heb uw oproep gelezen en het lijkt me leuk om eens een keer te komen kijken wanneer jullie repeteren. Ik ben gek op dansen, zingen en toneelspelen en zou graag de sfeer willen proeven bij jullie. Misschien is het wel wat voor mij om het nieuwe seizoen bij jullie aan te sluiten. Ook zou ik graag willen weten wat de kosten per maand/per jaar zijn. En is het makkelijk en gratis parkeren bij de studio.

Ik hoop wat van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Haseena Roos

• hobbystudio

hoi allemaal ik ben op zoek naar artiesten die met orkestband en of karaoke zingen

en die graag een opname van zich zelf willen hebben dit is voor hobby of semi pro

voor een demo of gewoon voor je zelf of vrienden en familie leuk om te hebben

het is voor alle mensen die het leuk vinden om te zingen

kijk ook even op http://www.hobbystudio.nl

mail voor meer info naar hobbystudio@live.nl

• ano

ik zoek een groep met meer uitdaging dan alleen maar amateur

maar een groep die je ook de mogenlijkheid heeft hogerop te komen

zijn deze ook in den haag

• Musical Intensive

Mochten jullie ook geinteresseerd zijn in een week lang intensief lessen te volgen in de zomer. De cursus is namelijk ook in Den Haag.

Kijk dan naar MUSICAL SUMMER INTENSIVE

www.musicalintensive.com

• Caroline Lejewaan

Stuur een mail naar info@musicalgroepspontaan.nl!!!

• Sun Vlietstra

Hallo,

Door te googelen kwam ik jullie oproep tegen, dit lijkt mij interressant. Ik zie echter wel dat deze dateert van 2010. Zoeken jullie nog een zanger/acteur? Ik heb ervaring met musical, toneelspelen en ik ben momenteel actief als musicus. Ik speel meerdere instrumenten. Ik treed op als zanger, ik begeleid mijzelf op gitaar, mijn act is volledig akoestisch.

Ik hoor het graag als jullie nog actief zijn en er plaats is voor mij.

Groet, Sun