Gezocht Bladmuziek Elisabeth - Niets niets, echt niets (Gar Nichts)

• Margot

Ik zoek dringend de bladmuziek van het nummer ‘Gar Nichts’ uit de musical Elisabeth.

Voor piano en en zang, of alleen piano.

Als iemand me hiermee kan helpen zal dat echt geweldig zijn. Kan hem namelijk nergens vinden.

• Sacco

Ik kan je niet rechtstreeks helpen, want ik heb hem ook niet. Maar ik weet dat er een duitstalig boek van Elisabeth bestaat met de highlights uit de musical. Ik neem aan dat je dat via Broekmans & van Poppel of zo zou moeten kunnen verkrijgen. En ook in de muziekbibliotheek is dit boek vindbaar!

• anitsia

Beste Margot,

Ik ben in het bezit van het duitstalige muziekboek van Elisabeth, ik zou de muziek dus naar je kunnen sturen.

Als je geinteresseerd bent neem dan maar contact met me op via de mail.

Groetjes,

Anitsia

• sanne

Dames;

Misschien snappen jullie dit? Ik heb namelijk ook de bladmuziek van de Duitse versie in mijn bezit, maar heb de indruk dat deze niet klopt. Zo zit bijvoorbeeld helemaal aan het begin van het nummer (bij ‘ik lever de strijd’) de modulatie er al niet in.

Klopt dit?

Groeten, Sanne

• Margot

Hoi Sanne,

Zou jij me deze bladmuziek kunnen mailen? Ik zou het van iemand krijgen,helaas niets meer van gehoord.

Ik betaal je graag de onkosten!

Groetjes Margot

sanne Schreef:

——————————————————-

> Dames;

>

> Misschien snappen jullie dit? Ik heb namelijk ook

> de bladmuziek van de Duitse versie in mijn bezit,

> maar heb de indruk dat deze niet klopt. Zo zit

> bijvoorbeeld helemaal aan het begin van het nummer

> (bij ‘ik lever de strijd’) de modulatie er al niet

> in.

>

> Klopt dit?

>

> Groeten, Sanne

• daphne

Hallo,

Ik ben ook dringend op zoek naar de bladmuziek van het liedje: Niets niets, echt niets uit de musical elisabeth.

Nu zie ik dat u het muziekboek heeft! Zou u de bladmuziek ook naar mij kunnen mailen? Ik zou u erg dankbaar zijn!

Met vriendelijke groet,

Daphne

• bosgmbos@hetnet.nl

Hoi Margot,

Is het jou nog gelukt om de bladmuziek te verkrijgen? Wij zijn ook dringend op zoek naar hetzelfde nummer, kunnen wij het van jou overnemen?

Gr Gaike

• Anna

Hallo bosgmbos@hetnet.nl en anderen,

Ook ik ben op zoek naar de bladmuziek van het nummer Niets niets, echt niets uit Elisabeth.

Kunnen jullie mij helpen? Onkosten wil ik best vergoeden.

Alvast bedankt voor een reactie terug.

Anna Veurink