Nederlandse tekst Funny girl

• Anne

Hallo,

ik ben opzoek naar de nederlandse vertaling van het nummer I'm the greatest star ( ik ben een superster) uit Funny girl. De musical was in 1991 te zien in nederland met Simone kleinsma. Ik hoop dat iemand deze vertaling heeft of weet waar ik die kan vinden. Bij de Tin hebben ze het niet en op de dvd van Funny girl zijn de liedjes niet vertaald.

Groetjes Anne

• wim

Dag Anne. Mijn naam is Wim. Is het inmiddels gelukt met "greatest Star' tekst. Heb ‘m al in in ’t bezit. Ik heb de Ned Funny girl teksten voor je. Vr gr, Wim.

• Daantje

Hallo Wim,

Ik ben al een heel wat jaren opzoek naar het nederlandse nummer van ‘Don’t rain on my parade' volgens mij is de nederlandse titel: ‘geen wolken voor mijn zon’ maar zeker weten doe ik het niet.. heeft u die misschien voor mij? daar zal ik echt super blij mee wezen!!!!

• Sabine

Beste Wim,

Heeft u nog steeds de tekst van Funny Girl - I'm the greatest star? Ik ga afstuderen en wil graag daarbij de Nederlandse vertaling zingen.

Alvast bedankt en hoor graag van je,

Groetjes Sabine

• Janouk

Dag Wim,

voor mij de zelfde vraag.

Ik ga dit jaar afstuderen (Musicaltheater) en zou dit nummer graag voor mijn eigen werk voorstelling zingen.

Heeft u de nederlandse vertaling voor mij?

Vriendelijke groet, Janouk.

• 123Musical

Anonymous

Hallo Wim, Ik ben al een heel wat jaren opzoek naar het nederlandse nummer van ‘Don’t rain on my parade' volgens mij is de nederlandse titel: ‘geen wolken voor mijn zon’ maar zeker weten doe ik het niet.. heeft u die misschien voor mij? daar zal ik echt super blij mee wezen!!!!

Hallo, dit is dan wel zo'n 12 jaar later, maar heb jij toevallig de nederlandse tekst van ‘don’t rain on my parade' gevonden en zou je die misschien met mij kunnen delen? Groetjes!