last minute tickets musicals Londen

• Corine

Hoi!

Bedoel je dat ik de kaartjes tot die tijd ook in het theater kan halen?

Ik zit nog te twijfelen tussen Wicked of Billy Elliot!

Groetjes van Corine

• Theo

Ga naar Wicked

je krijgt er geen spijt van !!!!

• Jo

Hoi!

Je kunt de hele dag door naar het theater gaan om aan de kassa kaartjes te kopen, tot de show begint. Dat scheelt vaak veel! Alleen heb je natuurlijk de meeste kans als je vroeg gaat, maar ik zou het gewoon gaan proberen. Alleen TKTS op Leicester Square is een officiele ticketverkoopplaats. Alle andere bureaus zijn dat niet, en daar moet je voor oppassen. Natuurlijk gaat het vaak goed, maar het gebeurt ook dat kaartjes daar dubbel verkocht worden of toch nog voor een te hoge prijs, dus ga altijd eerst even kijken bij TKTS. Daar geven ze je ook erg goed en eerlijk advies. Heel veel plezier in Londen!

Groetjes,

Josefien

• Corine

Hoi,

Josefien; bedankt voor de tips! Ik ben die ochtend waarschijnlijk rond 11.00 uur in de buurt van het theater, aangezien de trein (die ik van het vliegveld neem) daar stopt. Zal dan meteen even langslopen!

Theo; ik wilde eerst naar Billy Elliot, maar toen ik las dat jij zo enthousiast over Wicked was, ben ik even wat gaan bekijken op youtube. Zag er super leuk uit! Daardoor hebben we nu besloten dat Wicked onze eerste keus wordt. Kunnen we daar uiteindelijk geen kaartjes voor krijgen, dan kunnen we altijd nog naar Billy Elliot.

In ieder geval bedankt voor alle reacties!

Groetjes Corine

• Marieke

Billy Elliot 2e keuze?

Ik ben er vorig jaar geweest en het was echt een te gekke musical, ook zeker een aanrader.

Het raakt je echt! Ik wil er nog een keer heen :-)

Niewe site, nog in aanbouw:

www.hollandsemusical.nl

Groetjes,

Marieke