Vanuit de officiële fansite van Marleen van der Loo wordt er een veiling gehouden voor de Poezenboot. Voor deze veiling zijn er exclusieve musicalitems door Marleen beschikbaar gesteld. Ook andere leden hebben ontzettend leuke items beschikbaar gesteld voor de veiling. De veiling duurt tot zaterdag 16 oktober (23.59)!

Waarom een veiling voor de Poezenboot?

Marleen vertelt het…

“De poezenboot is een woonboot in Amsterdam waar poezen worden opgevangen en verzorgt die zijn verstoten en op straat gezet om wat voor reden dan ook (vakantie, overlijden baasje, baby geboren, verhuizen, toch liever een hond….. etc.). De poezen worden opgevangen, in veel gevallen opgelapt, ingeënt en gesteriliseerd en er wordt met veel zorg een nieuw huis voor ze gezocht.

In Nederland heeft 80% van de huishoudens met een huisdier gekozen voor een kat of poes. En nee, dieren die we met z’n allen zó gefokt hebben dat ze zich bij mensen thuis voelen kunnen niet ineens “prima voor zichzelf zorgen”. Ze zijn een deel van ons leven en horen bij onze gezinnen. Mijn mening is: behandel ze dan ook zo!!! Je zet je kind of je moeder toch ook niet zomaar op straat omdat je bv met vakantie wilt?

De poezenboot is een vrijwilligersorganisatie waar ik sinds de musical Cats (2006) ambassadrice van ben. Ze zijn volkomen afhankelijk van donateurs. Vandaar deze veiling. De opbrengst zal rechtstreeks worden overgemaakt op de rekening van de poezenboot.

Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk dan op http://www.poezenboot.nl. Voor 15 euro per jaar kun je donateur worden. Je ontvangt dan 2x per jaar het krantje van de poezenboot, waar ik ook altijd een kleine column voor schrijf.

Mocht je nou in de toekomst een kat of poes als huisdier willen aanschaffen, denk dan 2x na voordat je automatisch een jong poesje kiest. Er zijn nog zó verschrikkelijk veel lieve volwassen poezen die dolgraag een nieuw leven zouden willen opbouwen….

Alvast bedankt voor je aandacht en deelname aan onze veiling.”

Groetjes, Marleen (en Susanne).

Nieuwsgierig geworden? Ga dan naar http://www.veilingpoezenboot.tk en kijk welke items er door Marleen en andere leden beschikbaar zijn gesteld en bied!