Ik heb een belangrijk oproepje en ik hoop dat jullie allemaal komen om Tommie te promoten en hem in de finale te krijgen en hem uiteindelijk die rol te laten winnen bij Op zoek naar Zorro!

Op zaterdagmiddag 12 februari om 13.30u zal er in Amsterdam een flash mob gedaan worden en hiervoor zoek ik zoveel mogelijk enthousiaste mensen die mee willen doen! Het is de bedoeling dat we met een grote groep Tommie-fans aanwezig zijn en allemaal mee gaan doen met de flash mob. Rond half 2 gaat een klein groepje dansers beginnen en gaan we op de tonen van ‘Djobi Djoba’ een speciale choreografie doen. Na het eerste refrein is het de bedoeling dat iedereen mee gaat doen! Als de muziek is afgelopen gaan we nog flyeren en uiteraard wordt dit alles gefilmd.

De choreografie is te leren middels een filmpje dat vanaf vrijdag 4 februari te zien is op http://www.youtube.com/user/mjoesical of zoeken op youtube naar: flashmob tommie4zorro. Daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe de dans in elkaar zit. Wees gerust; het is eenvoudig en kort, je hebt het zo geleerd. En ook al kun je niet dansen of lukt het je niet om de choreografie op tijd te leren: je bent toch meer dan welkom! Gewoon een beetje meedoen, aanwezig zijn en vooral enthousiast zijn is het belangrijkste!

Paarse kleding, spandoeken, flyers of andere dingen om te laten zien dat we Tommie promoten is natuurlijk ook gewenst.

Wanneer: zaterdagmiddag 12 februari om 13.30u (kom op tijd, bij voorkeur half uur eerder als je nog dingen wilt vragen of voorbereiden)

waar: Kalverstraat 2, Amsterdam. Dat is op de hoek bij de Dam, voor de muziekwinkel Fame. Daar staan wij vanaf een uur vantevoren om vragen te beantwoorden en alles hopelijk in goede banen te leiden.

Lieve Tommie-fans; ik hoop dat we op jullie kunnen rekenen!

Als je vragen hebt mail naar eveliene84@hotmail.com