Musicallessen volwassenen

• Haseena

Wie o wie kan mij helpen…

Wie weet waar ik musicallessen kan volgen in Den Haag e.o. voor volwassenen. Ik ben gek op dansen, zingen en toneelspelen. Gek genoeg is het aanbod erg weinig.

Ik heb op internet al veel gegoogled. Als ik dan wat gevonden heb dan moet je daar weer auditie voor doen. En daar voel ik niet zo heel veel voor.

De VAK in Delft, CKC Zoetermeer en het Koorenhuis in Den Haag ben ik al bij bekend.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Haseena

• Musical Intensive

Beste Haseena,

Wij zijn het daarmee eens en daarom organiseren wij dit jaar de MUSICAL Summer Intensive Week te Den Haag.

Theater, Zang & Danslessen 6 dagen lang, professioneel en indeling naar leeftijd & niveau.

Voor meer informatie: www.musicalintensive.com

Hopelijk tot hoors!

• Haseena

Hallo Musical Intensive,

Heel hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik ben blij dat u het met mij eens bent dat er weinig aanbod is voor volwassenen. Jammer is dat, want volwasenen vinden het volgens mij ook erg leuk om te zingen, dansen en toneel te spelen. Ik heb op uw website gekeken en het ziet er erg leuk uit zo'n week. Helaas moet ik die week gewoon werken en kan ik niet deelnemen aan deze week. Overigens zoek ik eigenlijk iets wat wekelijks terugkomt. Dus mocht u nog suggesties hebben, dan hoor ik dat graag.

Groeten van Haseena

• Musical Intensive

Hoi Haseena,

Ik kan je wel helpen aan privezanglessen.

Voor zeer goede danslessen verwijs ik je door naar balletstudio Carina Verzijl www.carinaverzijl.nl

Theaterlessen voor volwassenen is moeilijker.

Helaas alledrie de disciplines weet ik ook niet zo goed te vinden.

Succes!