instrumentale versie(s )

• Hans van Kesteren

Hallo iedereen hier..

Ik maak muziek op maat voor bedrijven en artiesten.

Doorgaans zoek ik zelf opdrachten uit die mij leuk lijken.

Ik speel op gehoor 1 voor 1 alle sporen opnieuw in.

Hierdoor heb ik in feite geen beperking in het genre, of in de soort muziek.

Levertijd ongeveer 1 dag en ook en spoed-klus is natuurlijk geen probleem.

Voor een standaard orkestband met een werktijd van 2,5 tot 3,5 uur reken ik 45 euro.

Altijd een offerte en overleg vooraf (ook tijdens).

Mocht je dus een band echt niet kunnen vinden, stuur mij dan een bericht

Met vriendelijek groet,

Hans van Kesteren.

• han

hallo hans

ik zing in mijn eigen kroeg in hilversum en heb een paar instrumentale banden nodig die ik graag wil laten maken

misschien dat ik het telefonisch met je kan bespreken, want ik heb nog wel wat aanwijzingen betreft de banden

p.s heb je voor mij een telefoonnr waar je op te bereiken bent

gr han bloemendaal

• Hans van Kesteren

Hallo Han,

Hierbij geef ik je even een e-mailadres, zodat we onze contactgegevens kunnen uitwisselen.

Als ik mijn telefoonnummer hier plaats gaan mensen mij natuurlijk van hieruit bellen.

Zou je me een berichtje kunnen sturen op

syncopatic7@gmail.com

Dan reageer ik daar per omgaande op met mijn telefoonnummer, of geef mij het jouwe, dan kan ik jou bellen.

Met vriendelijke groet,

Hans van Kesteren

• info@tejatermakers.nl

Wil jij contact met mij opnemen voor het inspelen van een musical. Bladmuziek en soundtracks aanwezig.

Met vriendelijke groeten,

Stichting Tejatermakers

Marjet Nijhof

06 24940299

• jacob

Hallo hans van Kesteren!!!!! Herrinner je mij nog?K,heb je in 2008 ruim 80 euro betaald voor een orkestband die je voor mij zou maken! Het bedrag had ik jou al van te voren betaald(in goed vertrouwen)maar heb maanden moeten wachten tot ik uiteindelijk een simpel inelkaargestampte orkestband kreeg opgestuurd!Nog ben ik er pissig over jonge,ruim 80 piek betalen,en maar mailen,bellen,en niets anders dan lullige exuses!Nu lees ik dat het in 1 dag klaar kan zijn en de kosten 45 euro zijn!Hoe ZIELIG ben je om zo aan je geld te moeten komen!Veel sucses met je verdere praktijken kereltje! P.S,Wat een kutorkestband trouwens die je mij toendertijd stuurde!pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

• Hans

Beste Heer Jacob,

Maar kerel toch…wat een taalgebruik. Kan zo in een clip van Jiskefet.

Ik herinner mij U niet zo direct nee, maar heb wel met enkele mensen die Jacob heten zaken gedaan.

Feit is dat ik altijd lever en ook tegen een eerlijke prijs.

Verder is de prijs van 45 euro een UITGANGSPUNT.

Prijsbepaling vindt namelijk altijd plaats in overleg.

Ik stamp ook niets in elkaar, maar speel alles handmatig in.

Ik bewaar al sinds 2006 mijn opdrachten en klantgegevens. Daartussen heb ik u niet teruggevonden.

Wel heb ik in 2008 een gedeelte van mijn werk in samenwerking gedaan en daar kan ik nu dus niet alles van zien.

Als u even naar mijn eigen e-mail-adres uw gegevens stuurt dan kunnen we eens kijken waar dit eigenlijk over gaat.!

Er zal ergens een misverstand moeten zijn, lijkt mij. Mensen proberen mij wel eens voor de gek te houden,

nooit andersom.

Desalniettemin vind ik dit wel vreemd om te lezen. Ik wil het dan ook uitzoeken en eventueel herstellen, al begrijp ik het nu nog even niet.

Daar ben ik niet zakelijk genoeg voor.

Met vriendelijke groet,

Hans.

• roy jasper

Ik wil niet veel zeggen maar de banden die ik ontvang van Hans zijn Top en worden nog steeds in zeer grote producties gebruikt

Banden worden altijd op tijd geleverd en zijn van zeer goede kwaliteit