See tickets slecht! Kaartjes Miss Saigon

• Sandra

Afgelopen zaterdag heb ik een bon binnen gekregen voor het 2e kaartjes gratis voor Miss Saigon.

Er staat op dat je moet bellen naar See Tickets 0900-1353. Ik heb dit al diverse malen gedaan maar telkens wordt er gezegd dat je je telefoonnummer in moet voeren en dat je teruggebeld wordt (vanwege de drukte). Tot op de dag van vandaag heeft er helemaal niemand teruggebeld en heb ik dus nog geen kaartjes (de actie-voorstellingen zijn alleen op 1 t/m 13 november)

Heeft iemand dezelfde ervaring of weet iemand hoe ik wel aan het 2e gratis kaartje kan komen? Via de website kun je alleen tegen een normaal tarief kaartjes kopen.

• Marijke2000

Ik heb 24 minuten (!) aan de telefoon gehangen voordat ik kaartjes had.

Van mijn korting is er dus al 12,- euro weg… :(

(en iedereen om me heen blijkt ook musical-ambassadeur te zijn, met dezelfde brief/aanbieding).

• ROmée

Hoi Sandra,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, ik krijg nog niet eens de optie om mn nummer op te geven zodat ze me kunnen terugbellen.

Heb je het inmiddels op kunnen lossen? Want ik wil graag de kaarten nog bestellen!

• Annet

ook ik kan de kaartjes niet besteld krijgen met het code nr.

• Carla

Hetzelfde probleem met de codenr.

• Mariska

Ook ik kan de code niet invullen en krijg van seetickets dus geen korting op kaarten. Ik denk dat niemand van Seetickets korting krijgt, maar dat de telefonische inkomsten voor Seetickets de reden zijn van deze mailing. Slechte zaak!

• Toos van Zwet

Ook via de website MissSaigon.seetickets.nl geen mogelijkheid de code in te geven.

• Marijke2000

Als je via de website boekt ontvangen ze geen belkosten…

• Marijke2000

Dat is volgens mij de reden dat het niet kan :(