dvd van de musical soldaat van oranje

• jolanda

hallo

ik ben op zoek naar de dvd van soldaat van oranje de musical hij is te koop maar heb overal al gekeken maar nergens te vinden wie kan me eraan helpen alvast heel erg bedankt ervoor

• Anne

Hoihoi,

Ik denk niet dat daar al een dvd te koop van is, om het simpele feit dat de musical nog speelt. Het zou niet zo slim zijn van de producenten om nu al een dvd uit te geven omdat ze dan hun eigen publiek mislopen. Er is een film in de winkels maar ik denk dat je voor de musical nog even geduld moet hebben

• Sandra

Hoi Jolanda,

De dvd die nu te koop is, zit bij de cd en is een making-off van de musical en bevat ook videoclips van bepaalde nummers.

Er komt zeker een dvd met de hele musical uit, die is al gefilmd maar is nog niet uitgebracht.

En dat zal ook nog wel even duren, omdat de musical blijft draaien de komende tijd.

Groetjes,

Sandra

• Jan

De dvd die is opgenomen is, is van de eerste cast en ligt nog te wachten totdat de musical is uitgespeeld

• kelly

heey waneer komt de dvd van soldaat van oranje op dvd uit wul hed graag hedden gr kelly