eindmusical groep 8 grease script + cd's

  • Loïs

    Hallo,

    wij zijn van plan de musical grease als afscheid van de basisschool te doen.

    maar wij hebben niet het script en de cd's met de nummers

    als u dit leest en u heeft het allebei mail mij dan s.v.p. zo snel mogelijk.

    over de kosten valt te handelen als we het maar hebben xxx Loïs grp 8

  • Geeske

    Hoi Loïs,

    ik zie dat je bericht al een tijd oud is, dus ik weet niet of je het script inmiddels al hebt? Ik heb vorig jaar met mijn groep 8 Grease gedaan, dus kan je wel aan de spullen helpen. Laat maar even weten!

    Geeske

  • Tessa

    Hallo Geeske,

    Ik las dat jij vorig jaar Grease hebt gedaan? ik ben op zoek naar een script ervan, kan jij me daar misschien bij helpen?

    Groetjes,

    Tessa

  • mike

    Hi,

    Ik heb in 1997 alles herschreven en heb de rechten laten vastleggen. Er zijn natuurlijk verschillende versies…..Ik registreer alle scholen en gezelschappen….

    Indien je geïnteresseerd bent in de beste bewerking dan heb ik een compleet pakket : rolverdeling, script, liedteksten (bewerkt in Nederlands), karaoke cd, ook ingezongen nummers, bladmuziek en de hele musical op dvd als voorbeeld.

    Eventueel kan ik je allerlei tips geven…..

    Kijk ook even op de Grease facebook pagina voor een impressie….

    www.facebook.com/pages/Grease-musical/174425766045671

    Vette groet,

    Mike Boelhouwers

    mikboel@kpnmail.nl

  • Anouk

    Graag wil ik de musical Grease doen met groep 8. Wie kan mij aan het script/muziek helpen? Kan tegen betaling.

    Groetjes,

    Anouk

  • Floor

    Wie o wie kan mij helpen aan het script voor Grease als groep 8 musical???