Beste allen,
Ben dirigent, arrangeur, allround pianist,pianist entertainer,componist en vocal coach.
Bezit van een eigen studio, werk gebied heel breed, van koren, orkesten leiden, begeleiden zangers in concerten, componeren muziek voor theater, film, commercials etc., arrangeren voor alle koor of orkest bezettingen, in alle style en genres, producent voor eigen shows, of proms concerten, concerten of shows. Werkzam op amateur, semi-proffessioneel en proffessioneel gebied.
Zie mijn websites.
Het is geen haast, maar op donderdag avond ben nog vrij, om samen met een bijzonder goed en gezellig groep, te mogen musiceren. Kan een theater,musical,show of gewoon een koor zijn. Heb werk ervaring op alle gebieden.
Wonende in Noord-Brabant, specifiek in Veghel al ruim 18 jaar. Spreek vloeiend nederlands.
4Tune Entertainment is onder mijn leiding, waar ik mede-eigenaar ben en is gevestigd in Eindhoven.
Veel luister en kijk plezier, en als U wilt in contact komen met mij voor een eventueel samenwerking kunt U mij telefonisch bereiken op 0623728248.
Alwast bedankt voor uw interes.
Websites: www.danloredan.com
www.4tuneentertainment.nl
www.Musicproviderloredan.com
Met vriendelijke groet,
Dan Loredan