orkestband..?

• Hans

Hallo,

Ik lees hier verschillende oproepen voor instrumentale versies.

Ik kan die op gehoor maken

Hierdoor ben ik niet afhankelijk van voice killing, midi etc.

Alle sporen speel ik zelf in en dingen zoals toonsoort, ritme en andere dingen kunnen aangepast worden.

Hierdoor kan ik elke opdracht aannemen, ongeacht genre, stijl , moeilijkheid e.d.

Per band reken ik 40 euro.

Ik kan tot op enkele uren een opdracht afwerken, dus ook een haast-klus is geen probleem,

Groet,

Hans.

• Miss Piggy

Mijnheer Van Kesteren, we hebben uw berichten gelezen. Het is alleen zo dat niemand daarvoor wil betalen, men hoopt gewoon bestanden te kunnen uitwisselen.

Misschien kunt u liefhebbers direct mailen als u een aanbod wilt doen. :)

• Vinaigre

Eén keer een visje uitgooien is niet erg maar u bent structureel aan het reclame maken voor uw ‘op gehoor’ gemaakte banden. Dit forum is niet bedoeld voor commerciële doeleinden. Ga ermee naar marktplaats zou ik zeggen.

• Piet

Maar is het niet eigenlijk de schande dat niemand er ook maar een cent voor over heeft? Alles moet altijd maar gratis.

Iemand heeft veel tijd en moeite in het maken van die band gestoken, mag dat niet beloond worden? Het is heel simpel: een bakker wil geld voor z'n brood krijgen. Als iedereen alles maar kopieert, ruilt, download etc. wordt er straks geen goede muziek gemaakt.

(ja, ik maak zelf ook muziek en orkestbanden)

• Miss Piggy

Dat ben ik wel met je eens, maar het simpele feit is er nu eenmaal dat er een levendige ruilhandel is. Of dat nu goed of slecht is, het gebeurt gewoon.

• Elisa

Ik ben best bereid om te betalen voor orkestbanden, maar 40 euro voor 1 liedje vind ik gewoon veel geld!

• Piet

Ik zat me juist te verbazen hoe goedkoop het is: 40 euro,

als je bedenkt wat je nodig hebt aan software om een goede orkestband te maken,

en hoeveel tijd het kost is het werkelijk een schijntje.

• Miss Piggy

Ach, wie op zoek is naar karaoke cd's kan voor minder geld op amazon gewoon cd's van hele musicals bestellen.

Verder is het natuurlijk altijd een optie om te kijken of je een pianist kunt vinden die je kan begeleiden, bladmuziek is ook overal beschikbaar.

• Elisa

Dat weet ik natuurlijk ook wel. Maar 40 euro is gewoon veel geld. Ik begrijp echt wel dat er tijd ed ingestoken wordt. Maar ik ben niet iemand die in het geld zwemt en dus even een ingespeelde orkestband gaat kopen voor 40 euro voor 1 auditie of 1 optreden voor een bruiloft. En voor m'n plezier kan ik ook wel met het origineel meezingen of orkestbanden gebruiken die goedkoper zijn of gewoon van een cd af

• Vitello Tonnato

We??

Miss Piggy, je hoeft niet te reageren, en je kan nooit voor iedereen spreken!

Ik ben best geinteresseerd.

Veertig euro is inderdaad een schijntje, en wil best meer betalen voor een goede orkestband op maat. Er staan inderdaad regelmatig oproepen voor orkestbanden, dus dan is deze post helemaal niet zo raar!

Dus Miss Piggy, spreek voortaan voor jezelf!