Piet, mee eens. Behalve software, dure apparatuur en last but not least: het is ambachtelijk vakwerk om op te nemen en een mix te maken. Als je een goed opgeleide vakman een dag aan het werk heb, tel uit hoe duur dat is.
Beste mijnheer Kalfsvlees,
A : ik heb nooit gezegd dat de oproep raar is
B: ik heb alleen maar gezegd dat “we” de oproep gelezen hebben en volgens mij ben ik heus niet de enige die de oproep gelezen heeft.
Voor de rest was mijn bericht een constatering van een feit, nl dat (ja, je hebt gelijk, niet iedereen) de meeste mensen die hier op zoek zijn, hopen dat ze een bestand kunnen uitwisselen en dat het liefste doen zonder daarvoor te betalen.
Overigens heb ik hier zelf nog nooit een oproep geplaatst om karaoke bestanden en zou ik in principe best geinteresseerd zijn in een goede opname. Aangezien deze mijnheer ondertussen meerdere posts heeft achtergelaten, weet ik hem te vinden.
En misschien heb je gelijk en zou ik moeten zeggen dat het mij stoort dat hij 3 keer publiek reageert. Mijnheer was me de eerste en tweede keer ook al opgevallen en bij nummer drie dacht ik: ja, nu weten we het wel. (volgens mij ik niet alleen, maar goed, je hebt gelijk, ik zou niet namens anderen moeten spreken). Let wel, het is de frequentie waar ik moeite mee heb, niet met het bericht op zich.
Ik weet dat ik niet hoef te reageren, maar ik doe het dan toch maar. (Sorry, A-type persoonlijkheid, die kunnen dat gewoon niet laten. Verder ben ik best wel aardig).
Miss Piggy, cool!
Mijn post was op zich wel een beetje zeikerig, maar baalde van het heenenweergepost op dit forum, maar nu deed ik er onbewust ook weer aan mee. Ik snap je punt, en snap dat je soms gek wordt van herhaalde posts. De manier waarop je reageerde op mijn bericht vind ik erg prettig, en denk dat heel veel forumbezoekers daar een voorbeeld aan kunnen nemen!
Hallo
Hier ben ik dan zelf.
Ik wilde toch nog enige letters van mijn hand aan de discussie toevoegen.
Het is inderdaad zo dat inderdaad de meeste mensen nu eenmaal graag een band voor niets willen hebben.
Dat is natuurlijk ook wel te doen -tot op zekere hoogte.
Aangezien ik kan wat ik kan - en daar heb ik veel werk voor verzet in de loop van de tijd - heb ik daar mijn werk van gemaakt.
Overigens kom ik zelf uit de jazz en ben ik gewend om hele andere dingen te doen.
Ik heb gemerkt dat er veel ‘producenten’ zijn die een midi - file nemen en dat een beetje ‘ pimpen’ en het vervolgens als ‘orkestband’ verkopen.
Dat is niet eerlijk, vind ik en het vervuilt de markt natuurlijk ook…het gaat immers om kwaliteit, niet kwantiteit.
Dat had de schrijver over de software en kennis goed gezien.
Verder was het mij al eerder opgevallen dat er hier nu eenmaal ook veel mensen komen die vakwerk kunnen waarderen(met de hand gemaakt dus)
en dat trekt mij aan als ambachtelijke bakker zijnde
Inderdaad is mijn prijs aan de lage kant; in vergelijking met andere producenten zeker…
Wat ik doe , doen er niet veel en daarom vinden mensen mij vanzelf wel als ze een band nodig hebben die niet zo makkelijk als midifile - of als voicekiller vuilnis te krijgen is.
En tja…in koninklijk meervoud spreken is natuurlijk ook een teken van onvermogen, maar ook vermakelijk.
Ik heb niemand voor het hoofd willen stoten met mijn ‘ reclame’..dacht dat hier dus mensen zitten die weten waar ze het over hebben en dat ambachtelijk werk dus om die reden gewaardeerd wordt; ook uit interesse-oogpunt.
En tot slot; wat betreft de wachttijden: De gemiddelde levertijd voor een orkestband ( allemaal veel duurder dan ik ) is ongeveer een week.
Natuurlijk ben ik als creatief persoon niet iemand die makkelijke dingen uitzoekt, dus ook niet in het echte leven.
Tegenwoordig heb ik het druk maar ook de dingen voor elkaar en wachten hoeft niet meer ( iets wat het waard is om te hebben, is het trouwens ook waard om op te wachten… is het niet..? )
Het was dus niet mijn bedoeling om reclame te maken, want dat heb ik eerlijk gezegd ook niet nodig, moge dat uit de rest van de context blijken.
Tot zover mijn declamatio.
Groet aan allen,
Hans
Beste Hans,
Na al dat geklets heb ik de vraag of jij aan een orkestband kan komen van Ciske de Rat de musical, het leid “Amsterdam hee pak me dan” ik ben hier al lange tijd naar op zoek voor mijn zoon en is nergens te krijgen.
Het is zijn favoriete lied wat hij graag en goed kan zingen en hier ook af en toe mee wil optreden.
laat het even weten,
mvg Hans vader van Joey
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?