weet iemand de kortingscode april voor Tarzan????

• Meja

Wow! Doe ff normaal!

Jij bent hier degene die ‘fout’ zit hoor, beste Elias! Jij zegt dat je dan met een notabene drietal (!!!) ´leerlingen´ die dag naar Tarzan gaat! Dat is dus een beetje dom als je nog niet eens geboekt hebt; immers, het is al bijna zover en hoe weet je dat die datum niet al lang volgeboekt is. Of in ieder geval de plaatsen waar jij zou willen zitten, bij voorkeur naast elkaar!

Kijkend naar jou kinderachtige reacties vraag ik me uberhaupt af om wat voor ´leerlingen´ het gaat hier! Hoe dan ook, ik raad je aan ze niet mee te nemen in jouw naieviteit en ze te informeren over de mogelijkheid dat er de 25e geen tripje naar Scheveningen voor ze inzit!

• Elias

Meja,het is inderdaad gelukt om kaarten voor Tarzan te reserveren.Mijn leerlingen zijn dolblij om voor een lage prijs een musical mee te maken.Waar maak je nog mee dat een docent met leerlingen,zonder bijbedoelingen,samen op pad gaan.Mijn leerlingen zijn trouwens VWO-leerlingen!

• Nicole

Ik wil graag op zaterdag- of zondagmiddag in de maand mei. Weet iemand hier een code voor. De meeste codes zijn niet geldig in het weekend.

• Meja

Nou jongen! Klop jezelf op de borst!! ;-)

Nee, maar leuk voor jullie dat jullie gaan! Veel plezier de 25e!!

• Jennifer

Er zijn naar mijn weten geen codes voor de weekends. Als je een CJP pas heb kan je proberen om lastminute te gaan, anders geef ik je weinig kans om in het weekend goedkoper te kunnen.

• saskia

Weet iemand ook de kortingscode voor doordeweeks in de maand mei of juni ?

Ik zou graag nog een keertje gaan dus ik wacht in spanning jullie reactie of !

Alvast bedankt saskia

• saskia

Weet iemand of er ook een kortingscode is voor maand mei?

Ik zou graag nog in mei gaan alvast bedankt saskia

• greenbizz

Hoi Jennifer,

(mooie naam, zo hebben wij ons dochtertje ook genoemd!).

Mijn man en ik willen op maandag 28 april of op woe 30 april (Koninginnedag) naar Tarzan. Weet jij toevallig of de code ‘Feestvreugde Tarzan’ dan ook geldt?

Je schrijft dat het in ieder geval op di, woe en do is…

En de maandag dan?

En hoe gaat dat dan verder in z'n werk. Ik ben niet zo ervaren hiermee, zoals je leest, maar je belt dan gewoon naar Top Ticketline (toch???) en roept die code om voor 35 euro per persoon naar Tarzan te kunnen?

Ik hoop dat je me kunt helpen!

bedankt alvast en groetjes.

JanineJennifer schreef:

>

> Op vrijdag geld er geen code volgens mij, 'Feestvreugde

> Tarzan' is in ieder geval alleen op dinsdag, woensdag en

> donderdag geldig.

• Alletoppers

Ik zie dat er op marktplaats allerlei kortingscodes tegen betaling worden aangeboden, is dit nep of zijn het dezelfde codes waar het hier over gaat?

• Hans

Hallo,

De code voor april is: SUPER LAST MINUTE AANBIEDING TARZAN.

BEL 0900-3005000 TOPTICKETLINE EN BESTEL ZELF JE KAARTJES DIREKT

Ik heb net 4 1e rang kaartjes voor 12 april gekocht voor 25 euro per kaartje en het ging prima. Op de vraag via welk bedrijf ik de code had heb ik gezegt dat ik de code via via had en dat accepteerden ze. Deze code zou heel april geldig zijn. Deze info heb ik van marktplaats, van een zekere ingrid die geen geld voor deze code wilde. Kijk, dat kan ook!

veel plezier,

Hans