weet iemand de kortingscode april voor Tarzan????

• Bertine

Heb ook net 2 kaarten geboekt met dezelfde korting`s code, ging prima 25 euro per kaart exl reservering kosten super

• natalie

weet iemand misschien de code voor de maand mei?

• Esther

Hallo Linda,

Ik heb een betere kortingscode: alle rangen voor €25,00 !!!

Je belt met TopTicketLine (0900-3005000) en zegt dat je tickets voor Tarzan wil met de code: “Super Last Minute Aanbieding Tarzan”.

Je kunt dan kaartjes kopen voor €25,00 per stuk (excl. reserveringskosten van ongeveer €10,00).

Ik ben zelf al een paar weken geleden via deze code naar Tarzan geweest en het was echt super!!!

En voor volgende week hebben we weer kaartjes via deze code.

Wij zaten in de ring (3e rang), dan heb je zicht van de zijkant, dit ivm de dingen die in de zaal gebeuren, die zie je dan heel erg goed. Volgende week zitten we 1e rang, rij 1 van de ring, oneven kant, want de even-stoelnummer-kant vonden we niet zo goed, dus deze keer weer net als de eerste keer de oneven-stoelnummer-kant. De ring zijn de stoelen die in een soort van hoefijzervorm in de zaal staan. In ring heb je ook 1e rang stoelen die recht voor het podium staan, maar hierdoor moet je naar achter kijken wil je iets meekrijgen van wat er in de zaal gebeurt.

Voor een plattegrond van de zaal, kun je naar Google gaan en invullen plattegrond Tarzan en dan zie je afbeeldingen van de stoelen in de zaal.

Nou, hopelijk heb ik je zo voldoende geinformeerd en heb je nog iets aan de kortingscode (en hopelijk heb je nog niet gereserveerd voor duurdere kaartjes!).

Groetjes,

Esther

• marieke

Vroeg me af of er al iets bekend is rond korting voor Tarzan voorstellingen in Mei, de laatste paar weken dus ? Heeft iemand al iets gehoord?

laat het maar weten via dit prikbord AUB

groetjes een musical fan

• Niels

Heb gister gebeld met top ticket line, maar de kortingscode "super last minute kaarten tarzan' geld niet meer. Die was geldig tot afgelopen dinsdag. Weet iemand een kortingscode die nog wel geldig is, waarmee je voordelig kaartjes kunt bestellen?

Alvast bedankt

• Marlies

Ik heb net 2 kaartjes besteld voor a.s. zondag. €25 per kaartje, 1e rang!!!

Code `ervaring` Geldt nog t/m 3 mei.

• Monique

kortingscode ervaring is niet genoeg volgens ttl. Wat hoort er nog meer bij??

• natalie

hallo allemaal,

ik heb net kaarten voor tarzan besteld voor 25 euro per kaart. de code is BCA MAGAZINE SNELLE BESLISSERS. bel 09003005000 en geef de code door, dan moet het lukken, de code is volgens mij de hele maand mei nog geldig.

• Pieter

Heb net ook kaarten besteld met de kortingscode van Natalie voor zaterdag om 8 uur , 1e rang rij 8

• Dennis

Hallo allemaal,

gisteren met de code van natalie twee kaartjes besteld voor 15 mei aanstaande en het kost idd maar 25 euro per stuk.

Verder ben ik er meteen achter gekomen dat deze code maar tot 16 mei geldig is.