Nieuwe Jane

• martijn

Weet iemand wie de nieuwe Jane wordt, want Chantal Janzen stopt er binnenkort mee.

• Elisa

Geen idee, ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik kan in ieder geval wel vertellen dat Chantal in een klucht gaat spelen. Daar had ik haar totaal niet verwacht. Hij heet Boeing Boeing en is met oa Jon van Eerd (die de klucht ook vertaald heeft).

• JV10

Ik heb chantal gezien als Jane, en haar eerste understudy in Bente van den Brand geloof ik die heb ik 2 keer gezien en is heel erg goed ik hoop op Bente!

• Jennifer

Bente wordt niet de nieuwe ‘first’ Jane, ze zijn er een bekend iemand voor aan het zoeken.

• Funnygirl

Irene Moors

• Meja

Het zal me niets verbazen als het die Kim Lian wordt nadat ze bevallen is! Gelukkig heb ik 'm al gezien ;-)

• Pluto

Het is nog niet geheel zeker of Chantal haar rol zal gaan vervullen in de klucht ‘Boeing Boeing’.

Stage Entertainment is aan het proberen om Chantal terug te kopen in Tarzan, zodat ze met haar- een publiekstrekker- de productieperiode vol kunnen maken.

• martijn

Maar Boeing Boeing is ook van Stage Entertainment, dus dat is dan toch raar?

• Elisa

Ze staat al wel in de programering erbij in de theaterbrochures. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe zij een klucht zou doen.

Als boeing boeing ook van stage entertainment is, zijn de in ieder geval behoorlijk knullig bezig.

• Tommey

Het wordt in elk geval een grote castwissel. Bijna de helft van de huidige cast stopt er uit zichzelf mee.