Nieuwe Jane

• Tim

Lijkt me heel stug. Hoe ‘koop’ je iemand terug van jezelf? Chantal staat ook stralend op alle promofoto's.

Het is echt wel zeker dat Chantal in Boeing Boeing gaat spelen en Tarzan achter zich laat…

Al weet je het natuurlijk nooit 100% zeker… ;-)

• AJ

Ik hoop dat het Bente wordt, of iemand anders die al als understudy voor Jana was.

Wil je mijn mening weten? Ik vind stage entertainment laf worden! Ze casten niet meer op kunnen maar op naam heb ik het idee! Kijk hoe ze LesMis aankondigden. De succesmusical die ooit voor nieuw talent zorgde, en dat zou dit keer weer zo zijn. Nou sorry, maar geen grote onbekende bij de belangrijke rollen hoor! Was het niet Joop vd Ende zelf die toen in een tv programma zei dat Brigitte Heitzer betere papieren voor Tarzan had maar Chantal op naam werd gecast?!

Ik vind dat ze nieuw talent een kans moeten geven, en een lef moeten tonen door eens een gok te nemen! En echt goed talent (wat er zeker is!) verder te laten komen dan een ensemble rol!

Maar back to the point, ik hoop dat het Bente of iemand anders wordt die al in Tarzan staat, maar ik vrees voor weer een bekend iemand…

• Queen

Misschien vragen ze Brigitte wel terug na haar rol in Evita…

• Piet

Maar ja, zo gaat het al jaren.

Het eerste wat theaterdirecteuren vragen is; “Wie spelen de hoofdrollen?” en zonder grote publiekstrekkende namen wordt een productie niet geboekt. Het risico is dan te groot. En zo werkt Stage Entertainment ook.

Zeker bij Tarzan lijkt het me belangrijk op dit moment: de echte fans zijn al geweest, en de kaartjes gaan al bij Appie Heijn in de uitverkoop. Het wordt zomer, ook reden voor minder kaartverkoop, kortom: ze moeten een grote naam. Jammer, maar waar.

Als jij voor de kosten zou opdraaien zou je uiteindelijk hetzelfde doen vrees ik.

• Luuk

Boeing Boeing is al redelijk lang bekend enzo ja..

En inderdaad ook echt van SE zelf en Chantal wou heel graag een klucht spelen dus ja..

Brigitte is pas rond November klaar met Evita, terwijl Chantal al na de zomer weg gaat..

Dus het moet iemand anders worden..

Renee van Wegberg zat ook in de Finals voor Jane, maar die gaat al in Joseph spelen (al heeft ze daarvoor nog wel eventjes tijd)..

• jawi

Misschien moeten ze haar wel omkopen. ;) Kan me voorstellen dat een jaar Jane spelen genoeg is, maar dat SE haar zo graag wil houden dat ze een extra potje opentrekken. Tarzan levert vast meer op dan Boeing Boeing, en Chantals salarisverhoging kan ongetwijfeld bij potje voor ‘Marketing’. ;)