script musical grease

• lisanne

Hallo Monique,

Ik heb heel erg interesse in het script. Heb je het script toevalling nog van grease? Ik ga nl met mijn klas een

bonte avond organiseren. Het leek mij leuk om als thema grease te nemen.

Groetjes,

Lisanne

• Stephanie

Hoi Joanne,

Ik las dat jij voor groep 7/8 de Nederlandse tekst van Grease hebt geschreven.

Ik ga dit jaar met groep 8 Grease als musical opvoeren. Kun jij me misschien helpen met de tekst?

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Stephanie

• Wim Smits

Ik heb een nederlands script en liedteksten waar 30 uur aan gewerkt is door een ouder en een leerkracht.

• yyy

haaajj

wij willen ook grease gaan doen maar we kunnen geen goed script vinden. dus misschien wil jij ons helpen. maarja

• yyyy

oja en bedankt vast XD en ik hoop dat onze musical niet zo slecht wordd als die van vorig jaar.

vast bedankt doeg!!! namens ashley en simone

• Imke Bonnamy

Hallo, ik ben op zoek naar het musicalscript van Grease in het nederlands, heeft iemand voor mij dat? Het zou super zijn! Alle info is welkom! groet Imke Bonnamy

• anoniempje

Ik wil graag de musical grease doen…

Hebben jullie het script?

Reageer

• Marc Beelen

Petra Schreef:

——————————————————-

> Hallo, Ik ben ook op zoek naar het nederlandse

> script van de Musical Grease. Zou ik die ook van

> jou kunnen krijgen. (Onkosten worden vergoed)

> gr. Petra

Dag, wij hebben een jeugdtheaterschool en wij zouden graag Grease willen gaan doen! de nederlandse versie is moeilijk te krijgen maar jij hebt 'm kunnen wij dat van je krijgen? We willen er ook voor betalen hoor! Met vriendelijke groet, Marc Beelen

• Kim Castermans

Hallo,

Wij zouden graag enkele stukjes uit de musical Grease op ons schoolfeest doen. Zou je het script kunnen doormailen?

• Marc Beelen

Dag Monique, onze jeugdtheaterschool zou heel graag een keer Grease uitvoeren maar we vonden het script niet. Nu lees ik dat jij het script in jouw bezit hebt. Zou ik een kopie mogen hebben? We willen er natuurlijk ook voor betalen. Hoop snel iets te horen! Met vriendelijke groet, Marc