Dag, Dag.. ik ben op zoek naar het script en de muziek dus zonder de gezongen Engelse tekst. Ik zie van alles op You Tube dus er moet iets in omloop zijn maar er kan niets vinden. Wie kan mij helpen!!!!
Mvg Trix
Wim Smits Schreef:
——————————————————-
> Ik heb een nederlands script en liedteksten waar
> 30 uur aan gewerkt is door een ouder en een
> leerkracht.
Beste Wim,
Ik wil komend schooljaar met groep 8 de musical Grease gaan doen. Ik zou erg geholpen zijn met het Nederlandse script en de liedteksten.
Zou ik deze van jou kunnen krijgen? Laat maar weten of er kosten aan verbonden zijn.
Groet,
Anja
Mijn email: a.geurts@kleurrijk.saam.nl
monique Schreef:
——————————————————-
> Hoi,
> wij zijn op het moment met groep 8 de musical
> grease aan het doen, als je interesse hebt in het
> script kun je me mailen.
> groet, Monique
Hoi monique,
wij gaan nu voor school de musical grease doen,
heb je het script nog compleet in originele versie?
Groetjes Nicky
Beste Joanne
Mijn excuses dat ik u zo aan schrijf, ik ben al enkele maanden bezig het script en de muziek te vinden van de musical Grease voor mijn Groep 8.
Mijn vraag heeft u een script voor ons met eventueel daarbij muziek. En zo ja, een beetje brutaal, wilt u dit script naar mij toe mailen of opsturen. De kosten vergoed ik graag.
U maaikt Groep 8 super blij!
Mvg Musical moeder Trix Manders ( al 25 jaar vrijwilligster)
Dag Wim
Mijn excuses dat ik u zo aan schrijf, ook ik ben al enkele maanden bezig het script ende muziek te vinden van de musical Grease voor mijn Groep 8. .
Mijn vraag heeft u een script voor ons met daarbij eventueel de muziek. En zo ja, een beetje brutaal, wilt u dit script naar mij toe mailen of opsturen. De kosten vergoed ik graag.
Mvg Musical moeder Trix Manders
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?