script musical grease

• Jan Debusschere

Beste

Zou je mij het script van ‘Grease’ kunnen bezorgen aub?

Ik zou dit graag toepassen voor de eerste graad van het secundair.

Alvast bedankt

Jan

• Theo Hoeve

Beste Monique,

Mijn naam is Theo Hoeve en ben werkzaam op het Maarten van Rossem (vo). Wij willen de musical Grease uitvoeren en zijn op zoek naar het script voor deze musical. Hopelijk kun jij mij helpen hieraan. Als dat zo is zou je mij dan kunnen mailen of bellen 0647941204.

Bij voorbaat dank,

Theo Hoeve

• alexsebasdaan@hotmail.com

Beste Wim en Trix,

Ook ik ben met spoed opzoek naar het script voor groep 8 school in Gend.

Kunnen jullie mij hieraan helpen, Kosten iov, geen probleem

groetjes, M,Jansen

• Frank

Hallo,

Ik zou super graag Grease willen spelen met mijn stage kinderen.

En las dat u alles hebt aangepast voor die leeftijd.

Dat zou ideaal zijn, voor mijn kinderen.

Hoor graag van je!

• andrea

hallo,

ook ik ben op zoek naar het script van de musical grease.

We willen dit als afscheidsmusicalmet onze groep 8 gaan doen.

kunt u ons helpen??

groetjes Andrea

• Liza en Marika

Hallo mevrouw,

Wij moeten voor school een filmpje van grease maken.

We zijn opzoek naar het script, kunt u ons dit misschien sturen?

b.v.d

Groeten Liza en Marika

• Trix manders

Dag

Ik zie dat je op zoek bent naar het script van de musical Grease voor groep 8. Omdat ik ook al maanden op zoek was heb ik met wat hulp van andere scripts de musical voor mijn school herschreven. Alles op het niveau van groep 8. Ook de liedteksten zijn aangepast.

Voor onze groep 21 meisje en 11 jongens is de musical nu klaar, hij is makkelijk te veranderen voor meer jongens en minder meisjes of totaal minder leerlingen. De cd heb ik samengesteld uit de Nederlandse Musical cd Grease met Jim Bakkum), een instrumentale cd van Zoom Hits From The Film “Grease” en en karaoke cd pocket Songs Grease.

Het is natuurlijk niet een cd zoals van JINGO maar als de kinderen goed hun best doen gaat het vast lukken. Er zit een foutje in de cd nr 4 en 15 moet net anders om staan.

Als je belangstelling hebt mag je het script en de cd tegen een vergoeding overnemen.

Met vriendelijke groet Trix Manders

• trix manders

Dag Frank

Ik zie dat je op zoek bent naar het script van de musical Grease voor groep 8. Omdat ik ook al maanden op zoek was heb ik met wat hulp van andere scripts de musical voor mijn school herschreven. Alles op het niveau van groep 8. Ook de liedteksten zijn aangepast.

Voor onze groep 21 meisje en 11 jongens is de musical nu klaar, hij is makkelijk te veranderen voor meer jongens en minder meisjes of totaal minder leerlingen. De cd heb ik samengesteld uit de Nederlandse Musical cd Grease met Jim Bakkum), een instrumentale cd van Zoom Hits From The Film “Grease” en en karaoke cd pocket Songs Grease.

Het is natuurlijk niet een cd zoals van JINGO maar als de kinderen goed hun best doen gaat het vast lukken. Er zit een foutje in de cd nr 4 en 15 moet net anders om staan.

Als je belangstelling hebt mag je het script en de cd tegen een kleine vergoeding overnemen.

Met vriendelijke groet Trix Manders

• t

mail maar ik kan je wel helpen, fhmanders@gmail.com

• carolien van gils

hallo trix

ik wil graag de musical compleet van je willen overnemen.

we willen met onze groep 8 de eindmusical doen.

kun je me mailen over de kosten en zo

alvast bedankt

groetjes carolien