Wie kan me dit uitleggen? (TTL)

• Trutje

Ik las hier iets over een kortingsactie op Les miserables. (paar topics naar beneden). Mijn man belt net om met die actie kaartjes te reserveren en krijgt te horen: We hebben alleen nog maar losse stoelen eerste rang.

Dat wil hij niet, dus hij vraagt om een andere datum.Dat kan niet, alle eerste rangs kaarten zijn uitverkocht naast elkaar voor ál die datums. (bij sommige staat erbij, alleen maar losse plaatsen maar op die dag dus niet)

Ik zit net op dat moment op internet te kijken en kan dus twee kaarten stalles eerste rang reserveren.Ik zeg dat ook tegen hem en hij weer tegen die vrouw.

Die zegt dat telefonisch , geen twee plaatsen kunnen worden geboekt wanneer er een derde (lege) plaats naast staat.Maar als ik die kaartjes via internet bestel , dan zijn het er ook maar twee en is die plaats ernaast alsnog leeg.

Ja daar kon ze ook niks aan doen,dan moest ik maar via internet boeken.Dat kan niet,want bij die aanbieding staat, Alleen telefonisch en boek ik ze nu via de site betaal je alsnog 65 euro per kaartje. Waarom dat was, kon ze me niet vertellen.

Iemand hier die misschien weet hoe dat daar werkt en wat nou het probleem is?

(meerdere keren bellen heeft ook geen nut want de eerste keer was het hélemaal uitverkocht en herrinnerde ik me dat iemand hier ooit zei, gewoon nog eens bellen en toen kon het ineens wel)

• Polly

Het probleem is dat de mensen die bij de Topticketline werken niet geselecteerd zijn op intelligentie.

Tip: Bel met het Luxor Theater zelf. De kans is erg groot dat het je daar wel lukt. 010 - 484 33 33

• Trutje

Bedankt voor de tip,Maar kun je daar ook via die kortingsactie? nee toch want die hebben toch niks met top ticketline te maken? Scheelt wel 65 euro :(

• baud

Vaak is het zo dat voor speciale acties maar een bepaald aantal stoelen beschikbaar is in het systeem van TopTicketLine. Er zijn dus nog wel plaatsen naast elkaar, maar die komen niet in aanmerking voor de actie. Zou je de volle prijs betalen, dus via internet of de kassa van Luxor, dan kan het inderdaad wel.

• Trutje

Kijk, als ze dat dan zou zeggen,daar hebben we veel meer aan.Nu hebben we weet-ik-hoe lang aan de telefoon gehangen (á 45 cent PM) om te horen, “ik kan geen twee stoelen naast elkaar boeken als er drie stoelen zijn”

:?

Had ze meteen uitgelegd dat dat zo is (ik dacht namelijk dat dat voor álle plaatsen was) dan hadden we tien minuten eerder kunnen ophangen.

• Dottavioooooo

Om effe terug te komen op het feit mensen worden daar niet geselecteerd op intelligentie…houdt er wel even rekening mee dat wij van TTL niet alleen les mis verkopen, wij hebben ruim 450 evenmenten in de verkoop en kennen alle theaters van nederland van binnen, de basistraining alleen al die alleen voor tarzan en DDancing is duurt ruim een week daarna wordt men getraind op de andere evenmenten.theaters worden vaak bezocht.

het feit dat men geen 2 stoelen op een zogenaamd 3tje kan krijgen is niet aan ttl te wijten maar aan de producenten die geen lege plaasten willen…TTL werkt i.o.v. de producenten en desbetreffenbde theaters.dus klaag maar lekker een eind weg .

want als er hier weer eens een 35 euro aktie staat vermeld waar jullie geen recht op hebben omdat dit bedrijfsuitkopen zijn en de medewerker van TTL dit toch voor jullie inboekt wees dan eens een keer dankbaar..

tip over het luxor zij hebben op de dag zelf nog mooie plaasten beschikbaar ttl .

• Polly

Dankbaar, hihihihi… Ik bestel al sinds 2002 niet meer bij de topticketline vanwege de rotzooi die ze er van maken. En aan de verhalen te horen, is daar in 6 jaar niets in veranderd.

Maar goed dan! Dankbaar voor de topticketline, oké… Dankbaar… Ik ben net zo dankbaar voor de Topticketline als voor de gaten in mijn schoenen :D

• Trutje

Kan je me dan wel vertellen hoe het dan kan dat ik op de site bij drie datums zie staan “Alleen individuele plaatsen”en dat ik op de dag dat wij wilden, wel een stoel op rij 13 en eentje op rij 23 kon krijgen? Dat moet dan toch ook niet kunnen?

Ik klaag verder niet, Ik wilde alleen weten hoe het zat omdat de ene zei “uitverkocht”, de tweede persoon zei dat er niks meer vrij was terwijl ik ze op internet wel gewoon kon boeken?

En inderdaad, ze zullen best bij luxor mooie plaatsen hebben en zo,maar die kan ik niet betalen,wij wilden juist boeken omdat het zo'n mooie aanbieding was ;) En voor die zes euro die eerste rang en derde rang schelen per kaartje wil ik dan ook eerste rang zitten ;)

• martijn

Een stoel op rij 13 en een stoel op rij 23. Dat zijn toch individuele plaatsen?

• Trutje

Ja,dat is wat ik bedoel,Volgens haar was het niet mogelijk om twee plaatsen naast elkaar te boeken omdat er dan 1 stoel overbleef en dat mocht niet.

Maar daarna zegt ze wel, Ik heb rij 13 en rij 23 voor je, een stoel op elke rij.

Toen ik vroeg, als ze geen twee stoelen boeken als er drie zijn,Hoe er dan toch twee aparte stoelen “over”konden zijn kreeg ik geen antwoord.Maar dat is me inmiddels wel duidelijk ;)