Wie kan me dit uitleggen? (TTL)

• Tommey

Beste Trutje,

Je wil blijkbaar goedkoop naar de voorstelling. En dan probeer je er tussen te glippen. Dat kan en mag, is ieders recht om te proberen.

En dan zijn er twee plaatsen en die wijs je af!!!! Omdat ze niet naast elkaar zijn. Wat zit je te mutsen zeg. Waarom denk je dat die acties zijn? Die zijn toch vooral om de laatste plaatsen te vullen. Wees blij met de kaarten en ga. Dankbaar hoef je niet te zijn naar TTL. TTL heeft zijn eigen regels, en dat is hun goed recht.

Of ben jij zo'n trutje dat de hele tijd tijdens een voorstelling gaat praten met haar man? Dan is het prima dat je geen kaartjes hebt. Weer een stoorzender minder.

Overigens: dat Polly steeds pech heeft bij TTL verbaast me, ik koop er al sinds les Mis in Scheveningen mijn kaarten, zonder problemen.

• Sienie

Ik sluit me even helemaal aan bij Tommey (over dat er plaatsen vrij zijn en die worden afgewezen)

Ik kan me goed voorstellen dat kaartjes voor de musical niet voor iedereen makkelijk te betalen zijn. Maar als je dan de kans krijgt om te gaan en op twee verschillende rijen “moet” zitten, wijs je dat toch niet af?????

Je gaat toch om de voorstelling te zien???

Ik bestel altijd kaarten bij TTL en ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt of iets te klagen.

Geniet gewoon van die musical zou ik zeggen!!!!!!!!!!!

• martijn

Internet werkt anders. Als er twee plaatsen naast elkaar zijn kun je die boeken, ook al blijft er dan een stoel over. De reden dat dit telefonisch niet kan is omdat TTL elke niet verkochte stoel moet terugbetalen aan de producent.

• Trutje

Blijkbaar heb jij niet goed gelezen want diegene die die opmerkingen maakte over “dankbaar zijn” dat ben ik niet, dat was Polly ;)

En nee, ik ben niet zo iemand die de hele voorstelling met haar man zit te praten maar ik ga ook niet uit eten en dan aan een andere tafel zitten dan mijn gezelschap. Ik loop ook nergens te mutsen,Ik heb alleen een heel normale vraag gesteld omdat ik het niet snapte en dat is mij nu uitgelegd.(dat ze niet verkochtte stoelen moeten terugbetalen bijv, dat wist ik ook niet)

Maar als ik ga,dan wil ik naast mijn man zitten en als dat niet kan dan wacht ik wel en dan koop ik ze een keer als er een actie is en ik wél naast hem kan zitten.Zo'n avondje uit zonder kind (waar we ook nog eens twee en half uur voor moeten rijden) is niet echt gezellig als er tien rijen tussen je zitten ;) Dus ja, twee plaatsen die niet naast elkaar zijn wijs ik af ja. (en ik wist ook niet dat die acties zijn om de laatste plaatsen vol te krijgen….)

Ik heb ook nog nooit iets te klagen gehad over ze (buiten een keer dat ik een half uur al gewacht had, dat er opgenomen werd en direct de verbinding werd verbroken,dat vond ik iets minder,maar daar konden hun niks aan doen)

Ik hoef verder ook geen discussie of zo,Ik vroeg me gewoon af hoe het zat,dat is uitgelegd,Ik heb nu ook uitgelegd waarom ik niet alleen wil zitten,wat mij betreft is het klaar zo, Ik weet wat ik weten wil.

• Elisabeth

Tip voor volgende keer: via internet de ene stoel vasthouden. Dan 2 stoelen via tel boeken

• Tim

Je weet toch wel dat TTL nog niet bestond toen Les Mis in Scheveningen draaide/speelde? TTL begon met de Phantom Phone… Toen kon je heerlijk Phantomphoneren…. ;-)

• Moutarde

O ja, the phantom-phone…..

Goh, mischien komt de Phantom wel weer in Scheveningen.

Dat zou leuk zijn, want daar was 'ie eerst ook :-)