Hij is er weer

• Cosette

Hij is er weer!

Het musicalmagazine. Afgelopen vrijdag ontvangen. staat niet echt veel nieuwe dingen in, wel grappige interviews en kortingsbonnen voor 2 musicals.

Cosette

• Vinaigre

Ja? En? Dus?

• Suzanne

Nou dan weet iedereen dat ook weer!

• Frans

Weer negatief. Maar dat is bij jou meestal zo .Vinaigre schreef:

>

> Ja? En? Dus?

• Miss Piggy

Nou…… ik vind dat niet echt negatief. Eerder cynisch. En eerlijk gezegd was mijn reactie hetzelfde toen ik het bericht las (alleen plaats ik dat dan niet).

Ikzelf vraag me ook af wat de toegevoegde waarde is om hier een berichtje te plaatsen dat het blad uit is. De liefhebbers zoeken het zelf wel op en de rest interesseert het waarschijnlijk niet.

Misschien had Cosette er in de onderwerpregel bij kunnen zetten dat het om het musicalmagazine ging, dan hoeven de mensen die het niet interesseert ook niet te kijken. :)

• Yessica

Ik vind dit juist hele leuke musicalinformatie. Dit is toch een musicalprikbord?

Nou, dan is het leuk om er nieuwtjes over musicals op te zetten vind ik.

Er zijn misschien mensen die het niet zo interesseert maar er zijn vast ook mensen die het wel leuk vinden om te lezen, zoals ik dus!

Ik vind het musicalmagazine altijd heel leuk om te lezen. Er staan leuke dingen in. Bij voorbeeld over nieuwe musicals of wat mensen meemaken tijdens de repetities of hoe de dag van een musicalster eruit ziet.

Ik zou zeggen, ga zo door Cosette, en laat je niet kisten door negatieve mensen zoals hierboven die niet zulke leuke reacties plaatsen, want dat heb je echt niet verdiend.

groetjes van Yessica.

• Sophie

Dank je Cosette, ik ben niet zo'n die hard fan als Miss Piggy ons kennelijk hier allemaal veronderstelt, want ik wist het niet. Nuttige info dus.

• Cosette

MissPiggy,

Het is voor de liefhebbers die maar zitten te wachten op het magazine en deze niet krijgen, dit komt namelijk met grote regelmaat voor. Vandaar dat dit is geplaatst!

Daarnaast worden wel vaker onzinnige topics gestart. Je hoeft het niet te lezen!

Sorry voor de overlast, ik zal het niet meer doen! :-}

• Cosette

Graag gedaan :-)

• Cosette

Dank je wel Yessica,

het is inderdaad jammer dat er een aantal pessimisten op het forum rond ‘zweven’ zoals een Miss Piggy en een Vinaigre. Zij kunnen het niet laten om negatief te doen, worden ze gelukkig van denk ik.