De onderwerpregel “hij is er weer” nodigt uit om te lezen. Als je had geschreven “musicalmagazine weer in de winkels” had ik het wel overgeslagen.
Verder doe ik heus mijn best om niet te negatief te zijn en mensen verder te helpen, maar ik kan het af en toe niet laten om op onzinnige topics te reageren en dat zijn er hier een heleboel. Als je terugkijkt zie je dat ik helemaal zo vaak niet reageer en de meeste onzinnige discussies aan mij voorbij laat gaan (waarmee ik niet wil zeggen dat dit topic per se onzinnig is, alleen heeft het bij mij gewoon een hoog “so what” gehalte), maar soms kan ik het niet laten.
In dit geval reageerde ik niet op jouw berichtje, maar op het berichtje van de persoon die vond dat Vinaigre negatief was en mijn mening is dat hij eerder cynisch dan negatief is. Daarbij heb ik uitgelegd dat ik zijn reactie wel kon begrijpen.
Als jullie dit als afkraken willen beschouwen, het zij zo. Laat je vooral niet weerhouden om hier je berichten te plaatsen. Daar is het een prikbord voor.