Vraag aan een Marjolein- of Brigitte-fan!!!!

• Paula

Doe niet zo triest, Moutarde! Met je pragmatische gezanik!

Als hier mensen zijn die iemand erg graag willen zien in een bepaalde rol, is het heel normaal dat ze benieuwd zijn of diegene de avond dat zij gaan, speelt. Die wetenschap kan de voorpret vergroten en het is gewoon leuk om te weten.

Als je dat concept niet begrijpt, lijkt me dat een gebrek van jouw kant! En als je geen ‘Marjolein- of Brigitte-fan’ bent, waarom open je deze post dan uberhaupt!

• Piet

Maar Paula, het is vragen naar iets wat niemand zeker weet.

Een speler kan ziek worden of op een laat moment ruilen,

dus je hebt niets aan dit soort vragen, je weet het pas als de voorstelling begint.

Dus Moutarde is volgens mij heel goed te begrijpen, ik ben het volledig met 'm eens.

• Vinaigre

Twee keer dezelfde vraag stellen op een forum, da's pas triest…

• Paula

Geen leven hebben en daarom heel erg gaan letten op wat mensen allemaal posten op een musicalprikbord, om dan vervolgens de prikbordpolitie uit te gaan hangen…. raad eens wat dat is!!

• Paula

Deels heb je gelijk, je weet NOOIT iets zeker! Ik weet ook niet 100% zeker of Duffy gaat optreden tijdens haar concert waar ik nu al kaartjes voor in huis heb. Maar ik denk dat je net als ieder ander goed begrijpt dat er wel degelijk vaste dagen voor spelers/artiesten zijn en dat je er dan vanuit mag gaan dat ze inderdaad die avond op de planken staan.

En aangezien ik geen randdebiel ben (hoewel sommige posters hier kennelijk anders over denken en dat moeten ze vooral blijven doen als dat hun leven wat meer kleur geeft), begrijp ik ook heus wel dat mensen altijd ziek kunnen worden, op het laatste moment andere beslissingen nemen, etc.

• Vinaigre

Geen flauw idee, geef 's een hint…

• Paula

Ehm….ok, een eigenschap van een overjarige, talentloze nobody

• Vinaigre

Bijna goed… in ieder geval veel plezier met Brigitte zaterdagavond…

• Paula

Dank je wel! Ik kan niet wachten!

Ik zal aan je denken!

Kusje

• Piet

of zou het toch Marjolein worden….

(toch mooi hoor, die opbloeiende liefde tussen 2 forumbezoekers ;-)