Ik hoor van steeds meer mensen dat Les Mis wel in Carré komt, dus denk dat het wel doorgaat.
Ik kan haast niet begrijpen dat je de Javert die je had niet goed vond. Tenminste op zich kan dat wel, ieder z'n smaak, maar om dan vervolgens te zeggen dat Jamai de voorstelling draagt vind ik echt ‘apart’.
Ik vond Jamai dus niet meer doen dan de partijen zingen die gezongen moeten worden, meer niet. Z'n understudy ontstijgt 'm op zoveel punten.
Richard heeft die avond gespeeld met koorts,
Tony was met vakantie, Rene was ziek dus ze hadden niemand anders…..
(hij heeft de show niet kunnen afstaan)
dus wat hadden ze anders moeten doen ???
Dit was het enige wat kon op dat moment
ze hebben inmiddels Wim ingewerkt voor JVJ voor uiterste noodgevallen
Richard is zo goed als hersteld, dus hopelijk vinden jullie hem de volgende x wel beter……
Heb Richard zondag gezien als Jean Valjean. Vond het best goed hoor:) hij begon niet zo sterk maar hoe verder de voorstelling ging hoe beter ik het vond. Alleen moet ik wel zeggen dat hij breng hem thuis niet zo mooi doet. Vind ik dan. Het leek wel alsof hij het met een kikker in zijn keel zong. Maar verder vond ik het niet heel slecht ofzo!
Ik ben 16 juli geweest. was in eerste instantie teleurgesteld dat René er niet was, maar wat vond ik Richard ontzettend goed! Prachtige stem, die in de loop van de avond wat schor werd, maar omdat Jean Valjean ouder werd was dat alleen maar erg mooi en zeer ontroerend. Hij zong desondanks loepzuiver en zeer emotioneel. Haalde de laatste noot ws niet zoals het hoorde bij ‘breng hem thuis’, maar loste dat zo mooi parlando op.. ik heb constant met biggelende tranen gezeten!
Van de week wel René gezien. Ík vond Richard beter!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?