Ik ben o.a. naar de matinee van 20 juli geweest. Daarin speelde Wim Valjean en Guido Gottenbos Javert. En Richard speelde gewoon in het ensamble oa als ploegbaas. Ik vind Richard wel erg veel persoonlijkheid hebben en daardoor soms uit de toon vallen in het ensamble. Maar dat is alleen maar positief bedoeld. Hij valt op door zijn lichamelijke aanwezigheid.
Ik vond Guido fantastisch!!! Wat een mooie stem heeft hij! Heb hem op geen foutje kunnen betrappen.
Wim deedt het ook heel goed, maar hij heeft een beetje een beknepen stem. Moet je van houden. Bovendien is Guido een kop groter dan hem en dat is toch gek. Valjean hoort een grote sterke man te zijn, en dat is Wim niet. Maar hij deed het echt goed hoor. Maar Wim moet gewoon javert spelen, dat doet hij ZO goed!
Gisteren weer geweest en Rene had een topmiddag. Voor de vierde keer Les Mis gezien, maar gisteren zat ik voor het eerst met een brok in mijn keel bij ‘Breng hem thuis’. Echt loepzuiver! Zo mooi. En Wim als javert, zoals het hoort. Richard en Guido in ensamble. Ik vind Guido ondergewaardeerd. Hij heeft echt een mooie stem.
Freek zat er gisteren wel een paar keer naast in de hoge noten. Misschien een koudje opgelopen… ;-) Heel menselijk.
Barbara de Wit speelde Eponinne, en ik moet zeggen: ik miste Celine niet. Barbara zong en speelde het heel goed! Mag van mij blijven!