Dus jij bent maar 1.55m groot?
Het Luxor is wel beter te bereiken dan Carré, met openbaar vervoer en met eigen vervoer helemaal. Dus locatie valt af. Ja, het is een mooi uitzicht over de grachten maar daarvoor ga ik niet naar het theater. Hetzelfde geldt voor sfeer, klasse, ambiance en historie. Zodra het zaallicht uitgaat let ik daar toch niet meer op.
Ik vind het Luxor lelijk, maar wel beter dan Carré voor voorstellingen.
Voor Les Mis kun je over het algemeen nog wel goede zaalkaarten krijgen op de dag van de voorstelling, ongeacht de dag van de week. Dus kaartverkoop kan beter, vandaar dat ze bij het uitgaan van het publiek ansichtkaarten weggeven zodat je vrienden, familie en kennissen kunt uitnodigen om naar Les Mis te gaan.
Bij Evita is het krijgen van goede kaarten op de dag van de voorstelling stuk lastiger. 3e rang was alles wat ik gisteravond nog kon krijgen en geen mogelijkheid om kaarten om iets voor 8 om te wisselen voor kaarten naar 1e rang. Volledig vol.
Sorry, in welke wereld leef je? Carré is vlakbij het metrostation Waterlooplein én Weesperplein. Of met de tram: vanaf lijn 4 op de Keizersgracht hoef je alleen de Magere brug nog maar over. Dus hoe je ook in Amsterdam komt (met de auto óf met de trein) Carre is echt makkelijk bereikbaar, voor iedereen.
Parkeren vlakbij Carre is duur, dat klopt.
Luxor is ook niet direct aan het Centraal Station gelegen.
Voorlopig blijf ik overigens te voet vanuit mijn huis naar Carré gaan, wel zo makkelijk ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?